recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dødende modem/router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dødende modem/router

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dødende modem/router
    Sendt: 09-April-2012 kl. 14:22
Jeg tror mit modem er ved at dø, men først lidt om opsætningen i huset:

Jeg har fire computeren tilsluttet nettet. 2 stationære computer og 2 bærbare computer.
Internettet i huset er fordel således:

Køkkenet:                                                    Kontor                         Stue ovenover kontor
Modem --> Router  -------------------------->> Switch  ------------------>  AP + kabel til en stationær
Stationær computer i køkkenet

Jeg mister internetforbindelsen ca. hvert 30. min.. Når jeg mister forbindelsen kommer der en gul trekant ved internetikonet i proceslinjen. Det underlige ved dette her er at hvis jeg pinger min router, både via trådløst og kablet forbindelse, får jeg svar tilbage. Derfor konkluderer jeg at det må være modemmet der er noget galt med?


Redigeret af urup - 09-April-2012 kl. 14:29
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu