recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live, harddisk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV Live, harddisk?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live, harddisk?
    Sendt: 13-April-2012 kl. 19:05
Et hurtigt spørgsmål, er der noget men skal være obs på når man køber harddisk til sin WD TV Live?
- Nogle tekniske begreber?

Mit krav er at WD TV Live skal afspille HD materiale flydende, så jeg tænkte om der er noget med harddiskens hastighed man skal kigge efter?

Har kigget lidt på denne

http://www.proshop.dk/Harddisk/Seagate-GoFlex-Desk-USB-3.0-4TB-2301757.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

På forhånd tak Smile
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 21:29
Det er alligevel USB forbindelsen der sætter begrænsningen, så en hvilken som helst ekstern disk vil kunne gøre det.

/ask
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 22:32
Tak for svaret :)
Til top
Beno Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 19:38
T-1000: har du fået købt en 4TB til din WD TV Live? Er lidt i tvivl om der stadig er begrænsning på hvor står HHD den kan læse. Har læst flere steder at den (3 g.) kun kan læse op til 2TB??

/Beno
Philips 55" 3D 55PFL5527T

Pioneer DVR-520H

Panasonic EX78

PS3 320 GB

Wii

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 14:29
Jeg har en 3Tb disk på min WDTV uden problemmer
Mvh Jesper
Til top
Beno Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Jeg har en 3Tb disk på min WDTV uden problemmer

Hvilket mærke er det? Kan se på WD´s hjemmeside at de kun står inde for Deres egne..
Philips 55" 3D 55PFL5527T

Pioneer DVR-520H

Panasonic EX78

PS3 320 GB

Wii

Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 16:57
Er lige med på en lytter.   Fik du købt en 4 tb harddisk til din wd tv live og i så fald kører det fint ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Beno Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Er lige med på en lytter.   Fik du købt en 4 tb harddisk til din wd tv live og i så fald kører det fint ?

Philips 55" 3D 55PFL5527T

Pioneer DVR-520H

Panasonic EX78

PS3 320 GB

Wii

Til top
Wonder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Januar-2011
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 00:19
Jeg har nu prøvet på min venindes Media player 3 generation SOM ALTID har taget en 4tb intenso hd. Jeg kører med det samme setup 4Tb intenso, og 3 generations media player, min vil godt virke, men hendes holdt op med at virke, den ville ikke læse hd 4 tb efter ca 4 - 5 mdr, så vi fik den byttet til 4 forskellige mærker i 4 tb. Ikke en af dem virkede. Jeg forsøgte så at dele partionere op, så den blev til en 2 tb, så ville den godt læse den, men da jeg prøvede at dele partionen op i 3tb, ville den ikke læse den. Jeg prøvede så at koble hendes harddisk til min media player, det virkede heller ikke. Men det virkede stadig med min intenso 4Tb. Jeg prøvede så i dag at køre til odense for at prøve en anden brugt media player 3 generation med den nye hd seagate hun havde købt, virkede heller ikke. Jeg kørte derefter i elgiganten, og fik dem til at sætte hendes media player til et Tv med en af Western digitals EGNE 4 tb harddiske det virkede heller ikke. Vi prøvede så med en af deres media player 3 generation på deres wd harddisk 4tb, virkede heller ikke. Jeg bad dem derefter at sætte en western digital 2tb hd til, BUUUUUUM så virkede det sgu:-). Vi har derfor købt 2* Harddisk på 2Tb til hende med en usb switch, så hun kan skifte mellem harddiskene, så det bliver jo det samme alligevel, men det er er da PISSE irriterende at de laver begrænsning på, min media player og min vens vil jo GODT LÆSE en 4tb Hd, og vores er jo osse 3 generation derfor er det mærkeligt at hendes ikke vil. Media playeren er usb 2.0, og hd er usb 3.0, men usb 3.0 er jo bagudkompatibel så den kører jo bare usb 2.0 når den plugges i media playeren med 2.0, så det skulle jo ikke have noget at sige....... Underligt er det sgu:-). Nogen der har prøvet det samme?. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu