recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR TV.  Flubber på dansk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR TV. Flubber på dansk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR TV. Flubber på dansk
    Sendt: 14-April-2012 kl. 20:10
Nu er det da slået klik for DR. TV

De sender Flubber med dansk tale,   Det er da at ødelægge fornøjelsen.

Er vi på vej til tyske tilstande ?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 20:27
Ja det er da noget værre juks. Havde ellers regnet med at se Robin Williams.
 
Men så ville jeg lige se lidt af Titanic på TV2....... Men så sender de sq en anden om forliset......Dead
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 20:31
rolig nu, det er filmen titanic, den skal bare igang

Men underligt at dr på dette tidspunkt vælger ar sende en film med dansk tale
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 20:39
Jamen så var det noget om nogle dykkere i nutiden der søgte efter vraget. Det stod der ikke noget om i EPG.
 
Hvordan er billedet forresten i HD? Synes det ser ret godt ud i SD.
 
Det med DR er en ommer, for man dubber ikke en voksenfilm...


Redigeret af Kampus - 14-April-2012 kl. 20:40
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen så var det noget om nogle dykkere i nutiden der søgte efter vraget. Det stod der ikke noget om i EPG.
 
Hvordan er billedet forresten i HD? Synes det ser ret godt ud i SD.
 
Det med DR er en ommer, for man dubber ikke en voksenfilm...

Men det er jo sådan den starter filmenWink
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 21:09
det ser godt ud, men lillemor har startet forfra så hun ser det kun i sd, men hun kan ikke se forskel før jeg viser forskellen
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen så var det noget om nogle dykkere i nutiden der søgte efter vraget. Det stod der ikke noget om i EPG.
 
Hvordan er billedet forresten i HD? Synes det ser ret godt ud i SD.
 
Det med DR er en ommer, for man dubber ikke en voksenfilm...

Men det er jo sådan den starter filmenWink
Ja det gik også op for mig nu. Det er mange år siden jeg så den i biffenLOL
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

det ser godt ud, men lillemor har startet forfra så hun ser det kun i sd, men hun kan ikke se forskel før jeg viser forskellen
Der er forhåbentlig forskelTongue
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 21:37
ja umiddelbart, men fik også hele 3 minutter at sammenligne med, fra ungerne faldt i søvn til der blev startet forfra.
Og har lige fået af vide at jeg holder nallerne fra remoten.
 
Så nu kobler jeg et headset til min tablet og sætter noget musik over og kobler af med en bog istedet for
 
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu