recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Win 8 MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Win 8 MCE

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 12:26
Ja det er godt nok en besynderlig beslutning, men nu har vi det altså fra hestens egen mund. Drømmen om det let tilgængelige mediecenter er og bliver drømmen om "lige ved og næsten". Potentialet er der til overflod men for pokker hvor er MS dog dårlige til at eksekvere.
 
MVH
 
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FPP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 08:54
Så kom der lidt mere detaljer på det... http://blogs.msdn.com/b/b8/archive/2012/05/03/making-windows-media-center-available-in-windows-8.aspx

Jeg er ret overrasket over at DVD playback bliver 100% afhængig af 3. parts software/codecs. 
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 10:21
Det er da en nyhed at der er 2 pakker der kan tilkøbes: Media Pack og Pro Pack
Det er også nyt at man kan få Media Center i sin Windows 8 ved at tilkøbe Pro Pack. Det benægtede Hr. Dollerup ellers
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FPP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

 
Det er også nyt at man kan få Media Center i sin Windows 8 ved at tilkøbe Pro Pack. Det benægtede Hr. Dollerup ellers

Det har vel hele tiden været logik at man vil kunne opgradere fra "8" -> "8 Pro" -> "Media Pack". Mon ikke bare "Pro Pack" er en "bundle" for at man ikke skal gennemføre, betale og opgradere 2 gange.
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FPP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:30
Til top
gensplejs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gensplejs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 09:29
Der mangler en win8 ultimate til dem der bare vil ha det hele og er ligeglade med prisen... nå... skidt...

Glæder mig ret meget til at få win8 på mit media center...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu