Win 8 MCE |
Besvar
|
Side <1 345 |
| Forfatter | |
tvkartoffel
Guld medlem
Medlem siden: 18-Juni-2009 By, Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 2010 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Win 8 MCESendt: 02-Maj-2012 kl. 12:26 |
|
Ja det er godt nok en besynderlig beslutning, men nu har vi det altså fra hestens egen mund. Drømmen om det let tilgængelige mediecenter er og bliver drømmen om "lige ved og næsten". Potentialet er der til overflod men for pokker hvor er MS dog dårlige til at eksekvere.
MVH |
|
![]() |
|
FPP
Super bruger
Medlem siden: 27-Juli-2010 Status: Offline Beskeder: 277 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 04-Maj-2012 kl. 08:54 |
|
Så kom der lidt mere detaljer på det... http://blogs.msdn.com/b/b8/archive/2012/05/03/making-windows-media-center-available-in-windows-8.aspx
Jeg er ret overrasket over at DVD playback bliver 100% afhængig af 3. parts software/codecs.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak
Guld medlem
Medlem siden: 09-Februar-2005 By, Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 4902 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 04-Maj-2012 kl. 10:21 |
Det er da en nyhed at der er 2 pakker der kan tilkøbes: Media Pack og Pro Pack Det er også nyt at man kan få Media Center i sin Windows 8 ved at tilkøbe Pro Pack. Det benægtede Hr. Dollerup ellers
|
|
|
DVBViewer Klient/Server,Denon Rec. Samsung LED TV,2 FireDTV DVB-S2,1 Haupp.DVB-T. IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt:-)
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
FPP
Super bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 05-Maj-2012 kl. 08:54 |
Det har vel hele tiden været logik at man vil kunne opgradere fra "8" -> "8 Pro" -> "Media Pack". Mon ikke bare "Pro Pack" er en "bundle" for at man ikke skal gennemføre, betale og opgradere 2 gange.
|
|
![]() |
|
FPP
Super bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:30 |
|
Så bliver det vidst ikke mere udpenslet...
|
|
![]() |
|
gensplejs
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Guld medlem
Medlem siden: 08-Maj-2008 By, Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 554 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 07-Maj-2012 kl. 09:29 |
|
Der mangler en win8 ultimate til dem der bare vil ha det hele og er ligeglade med prisen... nå... skidt...
Glæder mig ret meget til at få win8 på mit media center... |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 345 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |