Siden 2003     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     222.000 unikke besøgende, 2,35 mio. sidevisninger   (Jan 2014) 
Forside Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Win 8 MCE

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Indlæg som besvares
tvkartoffel Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 18-Juni-2009
By, Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 1998
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat tvkartoffel Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Win 8 MCE
    Sendt: 02-Maj-2012 kl. 12:26
Ja det er godt nok en besynderlig beslutning, men nu har vi det altså fra hestens egen mund. Drømmen om det let tilgængelige mediecenter er og bliver drømmen om "lige ved og næsten". Potentialet er der til overflod men for pokker hvor er MS dog dårlige til at eksekvere.

MVH

Til top
FPP Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 27-Juli-2010
Beskeder: 278
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat FPP Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 08:54
Så kom der lidt mere detaljer på det... http://blogs.msdn.com/b/b8/archive/2012/05/03/making-windows-media-center-available-in-windows-8.aspx

Jeg er ret overrasket over at DVD playback bliver 100% afhængig af 3. parts software/codecs. 
Til top
MCenterFreak Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 09-Februar-2005
Beskeder: 5111
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat MCenterFreak Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 10:21
Det er da en nyhed at der er 2 pakker der kan tilkøbes: Media Pack og Pro Pack
Det er også nyt at man kan få Media Center i sin Windows 8 ved at tilkøbe Pro Pack. Det benægtede Hr. Dollerup ellers
DVBViewer Klient/Server,Denon Rec. Samsung LED TV,2 FireDTV DVB-S2,1 Haupp.DVB-T. IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt:-)
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
FPP Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat FPP Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 08:54
Citat: MCenterFreak

Det er også nyt at man kan få Media Center i sin Windows 8 ved at tilkøbe Pro Pack. Det benægtede Hr. Dollerup ellers

Det har vel hele tiden været logik at man vil kunne opgradere fra "8" -> "8 Pro" -> "Media Pack". Mon ikke bare "Pro Pack" er en "bundle" for at man ikke skal gennemføre, betale og opgradere 2 gange.
Til top
FPP Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat FPP Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:30
Til top
gensplejs Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 08-Maj-2008
Beskeder: 554
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat gensplejs Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 09:29
Der mangler en win8 ultimate til dem der bare vil ha det hele og er ligeglade med prisen... nå... skidt...

Glæder mig ret meget til at få win8 på mit media center...
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down