recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Galazy S3 - første video af den nye tef?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Galazy S3 - første video af den nye tef?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Galazy S3 - første video af den nye tef?
    Sendt: 22-December-2012 kl. 01:03
Jeg havde en samsung GS2 den var kææææmpe da jeg kom fra iphone, så fik damen GS3 den var jo endnu mere HUGE, nu har jeg købt Note 2 og den er bare sindssyg, og lækker ;) im so happy, men nu melder de allerede om en samsung galaxy s4
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jamen det er jo direkte tragikomiskCry

Hvis ikke du har fundet en løsning, så gå ind i din telefon og find tilbehør-menuen. Derefter går du ind og tjekker om tastaturet er installeret med det danske qwerty-layout. Det lyder som det samme problem man har på et almindeligt tastatur og man har slået indstillingerne over til US-layout.
Meget muligt det er komisk, men samsung kunne heller ikke 'bare' gøre dit eller dat med indstillingerne.......... der skulle installeres en app før det virkede.Wink (Det var nu også mest apple'isternes indlæg du skulle læse i den anden tråd ;)

Min konkylie er den første S'er, kaldet GT i9000 ........ tror den har lidt flere problemer end dens efterfølgere. Men hellere være 10% forældet end skulle oplade sin tlf hver dagBig smile
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af En fra EB.dk En fra EB.dk skrev:

 
Det er sjovt at se hvordan Apple fanboys føler sig truet og sviner telefonen til.. Hvis de mener Iphone er bedre må de jo komme med noget konkret.. :)

TrueClap
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Kavi Kavi skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg er lidt skuffet over designet, der er intet nyt i det desværre.
Har selv en Galaxy SII i dag og den holder jeg mig til lidt endnu.


Dog er jeg ved at være godt træt at anonyme brugere som absolut skal kommentere på en Android/windows phone nyhed når det absolut skinner igennem at de er iOS fanboys - eller sheeps som nogle kalder dem. Hvorfor kan de ikke holde sig langt væk når de har en rådden holdning?
Syns du 'skyder' lidt med spredehagl ??

Æblefolket har deres religion.......... og lad dem endelig havde den i fred. Blot husk, at enhver religion har sine missionærer såvel som sine konvertitter Smile

Prøv blot at læse disse få svar jeg fik på mit indlæg i denne tråd - de har jo ikke noget at ha' det i - på den måde bliver det bare lidt go' værkstedshumor Wink

Jamen det er jo direkte tragikomiskCry

Hvis ikke du har fundet en løsning, så gå ind i din telefon og find tilbehør-menuen. Derefter går du ind og tjekker om tastaturet er installeret med det danske qwerty-layout. Det lyder som det samme problem man har på et almindeligt tastatur og man har slået indstillingerne over til US-layout.
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:58
Overskrift i EB netop nu:
"Nu præsenterer Samsung ny supertelefon"

og her er linket :)
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg er lidt skuffet over designet, der er intet nyt i det desværre.
Har selv en Galaxy SII i dag og den holder jeg mig til lidt endnu.


Dog er jeg ved at være godt træt at anonyme brugere som absolut skal kommentere på en Android/windows phone nyhed når det absolut skinner igennem at de er iOS fanboys - eller sheeps som nogle kalder dem. Hvorfor kan de ikke holde sig langt væk når de har en rådden holdning?
Syns du 'skyder' lidt med spredehagl ??

Æblefolket har deres religion.......... og lad dem endelig havde den i fred. Blot husk, at enhver religion har sine missionærer såvel som sine konvertitter Smile

Prøv blot at læse disse få svar jeg fik på mit indlæg i denne tråd - de har jo ikke noget at ha' det i - på den måde bliver det bare lidt go' værkstedshumor Wink
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:33
Jeg havde håbet, at de ville ændre designet så den så helt anderledes ud, f.eks. som her:



Eller...







Redigeret af kskruger - 03-Maj-2012 kl. 21:51
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg er lidt skuffet over designet, der er intet nyt i det desværre.
Har selv en Galaxy SII i dag og den holder jeg mig til lidt endnu.



Jeg synes nu egentlig den ser fin ud - man skal kunne fornemme/se hvilken model-serie den hører sammen med. 

Dog er jeg ved at være godt træt at anonyme brugere som absolut skal kommentere på en Android/windows phone nyhed når det absolut skinner igennem at de er iOS fanboys - eller sheeps som nogle kalder dem. Hvorfor kan de ikke holde sig langt væk når de har en rådden holdning?

"Opinions are like assholes. Everybody has them and most are shitty"..


Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:23
Den er stor, men f**k det, jeg skal have en!!
Til top
adamsen1986 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2012
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér adamsen1986 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:16
efter jeg har kigget lidt forskellige billeder så synes jeg desv den er ALT for stor :( 

4.8 er alt for meget til en mobil... 4.3 kan lige gå.. 

så jeg må nok desv springe over... 
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 21:12
Jeg er lidt skuffet over designet, der er intet nyt i det desværre.
Har selv en Galaxy SII i dag og den holder jeg mig til lidt endnu.


Til top
adamsen1986 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2012
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér adamsen1986 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 20:12
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu