recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rosa billede "støj" på samsung plasma tv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rosa billede "støj" på samsung plasma tv.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 18:28
Nej det kan jeg ikke. Tog desværre ikke billeder da teknikeren viste mig det men vil mene at jeg kan finde det igen når problemet opstår næste gang.
Så du har to muligheder. Prøv at finde regulartoren selv eller køb en ny PSU. Den er umiddelbart let nok at skifte.
Til top
NintendoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 00:03
Så er den gal igen for for tredje gang samme problem rosa billede støj øv siger jeg bare...

Ringet hurtig til Elgiganten hvor Tvet er købt og bad dem om at tage sig af sagen Tvet er nu kørt til tjek og en dialog med Samsung er vist nok også igang hvad jeg kan forstå hvad det så dækker over ved jeg ikke helt, Jeg sagde til Elgiganten at jeg ønsket en kreditering hvilke de heller ikke var helt afvisende overfor men nu må vi se, Men kan nogen svare mig på hvad det helt præcist dækker over "kreditering" ?

Kan der være tale om at man får alle sine penge tilbage eller kun nogen af dem efter som tvet nu er 3 et halvt år gammel eller kan man ske og blive spist af med noget gammel lort eller hvordan foregår sådan noget ??
Samsung 55" UE55HU7505XXE

logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX

Sony Playstation 3 500 gb

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
NintendoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 18:53
Så kom der en afslutning på denne kedelig historie Elgiganten har givet mig mine penge tilbage jeg har nu købt et spritnyt Tv for disse.

No more PLASMA TV for me !!





Samsung 55" UE55HU7505XXE

logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX

Sony Playstation 3 500 gb

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu