recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye PS3 spil tordag og fredag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye PS3 spil tordag og fredag

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye PS3 spil tordag og fredag
    Sendt: 25-April-2012 kl. 13:58
Imorgen (tordag) vil GTTV offentliggøre et nyt spil til Playstation 3, på fredag er det så IGN's tur.

http://playstationlifestyle.net/2012/04/21/huge-new-ps3-exclusive-to-be-revealed-this-thursday-on-gttv-show-in-game-footage/

As the tv guide listings say, yes, next Thurs on GTTV we are unveiling a huge new PS3 exclusive with first game footage. More soon!

http://ps3.ign.com/articles/122/1223682p1.html

Let's keep this short and sweet. If you're a PlayStation 3 gamer, you're going to want to come to IGN early Friday for news on a major, unannounced PS3 exclusive.

Indtil videre gætter folk på at der kommer et "Battle Royale" spil a la Super Smash Bro fra Nintendo-konsollerne, det er yderligere blevet begrundet eftersom det ikke er mange dage siden at Sony har registreret domænet www.playstationallstarsbattleroyale.com.

Andre spil kan være InFamous 3 eller Killzone 4.

Noget der er interessant have tænke på, er at E3 er inden for 2 måneder (starten af juni så vidt jeg husker) og Sony har allerede fremvist LittleBig Planet: Karting, God of War: Ascension + at Ni No Kuni og The Last of Us er på vej, og nu kommer de med 2 spil mere. Det er med andre ord 5 spil til 2013 (LBP:K udkommer i år) + de to jokere som FF13V og The Last Guardian. Vi kan derfor næsten så godt som sikkert udelukke, at der ikke er flere overraskelser i vente til E3, til PS3.


Og hvad betyder det så? Jeg er næsten sikker på at de vil fokusere på Playstation Vita i år. Det giver mest mening taget i betragtning af at konsollen næsten lige er udkommet, konsollen trænger til et veltrængt boost og at Sony typisk ikke har mere end 4-6 spil/år til PS3. Desuden tror jeg ikke at der kommer noget nyt om PS4/Orbis, af den grund til at det vil ødelægge alt hypen fra PS Vita. Hvis der kommer noget nyt om PS4, bliver det til TGS senere på året.

Hvad mener i?


Redigeret af SteffenD89 - 25-April-2012 kl. 14:02
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu