Siden 2003     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     222.000 unikke besøgende, 2,35 mio. sidevisninger   (Jan 2014) 
Forside Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AV-Forums test af Pana 47WT50

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Indlæg som besvares
ErikUkendt1 Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 23-Marts-2010
Status: Offline
Beskeder: 142
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat ErikUkendt1 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AV-Forums test af Pana 47WT50
    Sendt: 28-April-2012 kl. 16:54
Citat: Hother

Citat: ErikUkendt1

Man kan sige at Hother er en mand, som ikke lader sig koste rundt af diverse anmeldere, men tager sit eget standpunkt Smile

( Han skal dog ikke høre for, hvis han ændre bestillingen tilbage til det oprindelige Smile   )

-med de her TV er man nok også ude i fluek..... afdelingen.

Nu lader jeg mig i de fleste tilfælde ikke koste rundt med, men at jeg ikke kommer til at høre for en evt. ændret bestilling - så kender du ikke damerne og gutterne her på sidenLOL

Du har nok retLOL

Så jeg må nok i stedet sige: At fra mig skal du ikke høre noget for en ændret beslutningSmile

Mvh Erik
Til top
E. Larsen Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 04-Januar-2009
By, Land: Denmark
Beskeder: 1427
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat E. Larsen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 09:34
Citat: Non-Desperado

Med mindre at det betyder, at de 2 blæsere nu skal køre dobbelt så hurtigt...

Der er kun 1 næsten lydløs blæser i VT 50 jvf Panasonic Center
E.L.
Til top
inside Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 21-Februar-2005
Beskeder: 150
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat inside Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 12:45
Citat: E. Larsen

Citat: Non-Desperado

Med mindre at det betyder, at de 2 blæsere nu skal køre dobbelt så hurtigt...

Der er kun 1 næsten lydløs blæser i VT 50 jvf Panasonic Center

Ikke i den 50" VT50 jeg studerede hos AV-Connection :) der var 2

Til top
Hother Se Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Skribent, recordere.dk teamet

Medlem siden: 12-Juli-2006
Beskeder: 19557
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Hother Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 12:53
Uanset om der er en eller to blæsere på VT50, så kører disse meget lydløst. For at kunne svare på et spørgsmål fra xcardman, så havde jeg øret helt oppe ved blæserne ved vores Pana arrangement, og jeg kunne faktisk ikke hører blæserne. Og her skal man huske på, at TV´et havde været tændt i flere timerSmile
Elac, Sony,Panasonic 4K (ISF udført af CSN Teknik),Vincent, B&W og Oppo.
Til top
inside Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 21-Februar-2005
Beskeder: 150
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat inside Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 13:49
Så har jeg bestilt 1 stk 50" VT50 :D bliver spændende at se hvor meget bedre den er end VT30'eren.
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down