recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AV-Forums test af Pana 47WT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AV-Forums test af Pana 47WT50

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Karin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Hørsholm
Status: Offline
Point: 448
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Karin Karin skrev:

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Karin Karin skrev:

Det er da heller ikke denne Hother har købt. Det her er jo LCD modellen


LED betyder blot at belysningen er fra LED, det er stadig et LCD tv.
 
Det ved jeg da godt.
Jeg mente at Hother har bestilt Plasma modellen, ikke LCD (LED)
Der er altså forskel på VT50 og WT50.
Hother har jo skiftet mening, og bestilt et WT50 i stedet for.
 
Okay. Det var så lige forbigået min opmærksomhed Smile
En masse udstyr :-)
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 21:11

Skal have fundet en afløser til mit VT30, og overvejede også WT50 da de første anmeldelser var ret positive. Men efter avforums anmeldelse er jeg hoppet over på VT50 i stedet for. Så håber jeg de har fixet støjproblemerne (buzz og fans) samt hvor nemt det var at lave burn-in på det. 

Var nede og se på VT50'eren idag, og den har stadig 2 fans bagi. Nogen som kan huske hvor mange VT30 havde (i 50")?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 21:39
Det bliver nok lidt svært for næsten hvilken som helst producent (LED/Plasma), at hamle op med de anmeldelser som Panasonics ST/VG og VT modeller i øjeblikket modtager. Og de nye plasma er også fremragende Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
fredtoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2008
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Skal have fundet en afløser til mit VT30, og overvejede også WT50 da de første anmeldelser var ret positive. Men efter avforums anmeldelse er jeg hoppet over på VT50 i stedet for. Så håber jeg de har fixet støjproblemerne (buzz og fans) samt hvor nemt det var at lave burn-in på det. 

Var nede og se på VT50'eren idag, og den har stadig 2 fans bagi. Nogen som kan huske hvor mange VT30 havde (i 50")?

 
Der er 4 blæsere i en 50" VT30.
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af fredtoft fredtoft skrev:

Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Skal have fundet en afløser til mit VT30, og overvejede også WT50 da de første anmeldelser var ret positive. Men efter avforums anmeldelse er jeg hoppet over på VT50 i stedet for. Så håber jeg de har fixet støjproblemerne (buzz og fans) samt hvor nemt det var at lave burn-in på det. 

Var nede og se på VT50'eren idag, og den har stadig 2 fans bagi. Nogen som kan huske hvor mange VT30 havde (i 50")?

 
Der er 4 blæsere i en 50" VT30.

Fedt, så har de fået halveret antallet. Det var da positivt må jeg sige!

Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 09:58
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:29
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Med mindre at det betyder, at de 2 blæsere nu skal køre dobbelt så hurtigt...

Det er jo rent gætværk..Clown
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 13:09
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:28
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Gætværk? Næh, bare en kommentar, hvor jeg glemte denne her ...

Det kunne også være de bare har sat to strre blæsere i?Wink
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Gætværk? Næh, bare en kommentar, hvor jeg glemte denne her ...

Det kunne også være de bare har sat to strre blæsere i?Wink
Som derfor kan nøjes med, at køre halv hastighedBig smile
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ErikUkendt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 16:16

Man kan sige at Hother er en mand, som ikke lader sig koste rundt af diverse anmeldere, men tager sit eget standpunkt Smile

( Han skal dog ikke høre for, hvis han ændre bestillingen tilbage til det oprindelige Smile   )

-med de her TV er man nok også ude i fluek..... afdelingen.

Mvh Erik
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af ErikUkendt1 ErikUkendt1 skrev:

Man kan sige at Hother er en mand, som ikke lader sig koste rundt af diverse anmeldere, men tager sit eget standpunkt Smile

( Han skal dog ikke høre for, hvis han ændre bestillingen tilbage til det oprindelige Smile   )

-med de her TV er man nok også ude i fluek..... afdelingen.

Nu lader jeg mig i de fleste tilfælde ikke koste rundt med, men at jeg ikke kommer til at høre for en evt. ændret bestilling - så kender du ikke damerne og gutterne her på sidenLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu