recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (Nyt) Rayman Legends - udkommer også til Wii U
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(Nyt) Rayman Legends - udkommer også til Wii U

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: (Nyt) Rayman Legends - udkommer også til Wii U
    Sendt: 27-April-2012 kl. 12:33
Så er det helt sikkert. Der kommer en fortsættelse til det fantastiske Rayman: Origins http://www.gamespot.com/rayman-origins/platform/ps3/

Gameplay til det nye spil kan ses her:

http://www.gamekult.com/actu/rayman-legends-premiere-video-wii-u-A101141.html

Spillet vi ser der, er til Wii U, men som jeg kan forstå vil det være et multiplat-spil (til andre konsoller) - der står i hvert fald følgende på et tidspunkt "Wii-U exclusive content", så vi må gå ud fra at der også kommer andre, almindelige versioner.

Indtil videre ser det super godt ud og de udvidede multiplayer-funktioner skal nok blive et hit, hvis implementeret ordenligt.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 19:36
Steffen, Er Origins pengene værd? Den må være nede i pris nu?
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 20:09
Origins til PS Vita er fantastisk, så hvis de andre versioner bare tilnærmelsesvis er det samme som denne kan det varmt anbefales.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Steffen, Er Origins pengene værd? Den må være nede i pris nu?


Det er virkelig godt og er man til platformspil er det et sikkert hit!Tongue Jeg havde ikke de store forventninger til det, og købet det egentlig bare fordi at jeg havde solgt resten af min PS3 spil til Gamestop og skulle købe et eller andet, (så det endte med Rayman Origins og 400kr PSN kort).

til 230kr er det jo næsten et røverkøb https://www.coolshop.dk/catalog/product/69102-rayman_origins_ps3


Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

Origins til PS Vita er fantastisk, så hvis de andre versioner bare tilnærmelsesvis er det samme som denne kan det varmt anbefales.


Har du en PSV?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 21:04
Steffen, jeg har nemlig et tilgodebevis på 530kr til Gamestop, så jeg tænker på at få købt et par spil snarest. Hvis Tomb Raider, Uncharted og tildels Braid, tæller som platformspil, så er jeg klar på Rayman :D

....Ellers har jeg ikke spillet den genre siden Sonic og Super Mario! (Sega Mega Drive II & NES)....

Limbo har jeg prøvet demoen af, og det var også fantastisk! Det burde jeg egentlig købe.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 22:34
Braid er et platform spil, men jeg er ikke sikker på de to andre, men kunne du lige Mario dengang, eller LBP hvis du har prøvet det, er rayman :-)ikke et tosset valg
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 22:35
Ugh.. Jeg skrev på mobilen, så tag dig ikke lige af de åbenlyse fejl i mit svar
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 05:06
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

Origins til PS Vita er fantastisk, så hvis de andre versioner bare tilnærmelsesvis er det samme som denne kan det varmt anbefales.


Har du en PSV?

JaSmile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu