recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt chipsæt - Ivy Bridge - H77
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt chipsæt - Ivy Bridge - H77

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt chipsæt - Ivy Bridge - H77
    Sendt: 29-April-2012 kl. 19:50
Så er der vist kommet Intels udspil til et nyt mediecenter board, ivy bridge er landet.
 
 
Så vidt jeg kan se mangler vi så bare og afvent der kommer nogle nye cpu'ere ud også med den nye Intel HD grafik på, som hvis rygtet siger sandt skulle kunne træk spilgrafik...spændende og følge hvad der sker de næste par måneder.
 
Zotac har også et nyt board på vej http://www.itxgamer.com/news/zotac-showcases-h77-itx/
 
Asus er også klar http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H77I/ den er faktisk billig lige under 800,-.


Redigeret af Bygone - 29-April-2012 kl. 20:07
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 20:04
CPU'erne er også lancerede The Intel Ivy Bridge (Core i7 3770K) Review, men det er måske lidt overkill at sætte en i7 i sin HTPC... i3 og i5 kommer senere.

Her er den foreløbige status på hvordan Ivy Bridge klarer sig i en HTPC Intel's Ivy Bridge: An HTPC Perspective.

Redigeret af Zulu - 29-April-2012 kl. 20:05
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af Zulu Zulu skrev:

CPU'erne er også lancerede The Intel Ivy Bridge (Core i7 3770K) Review, men det er måske lidt overkill at sætte en i7 i sin HTPC... i3 og i5 kommer senere.

Her er den foreløbige status på hvordan Ivy Bridge klarer sig i en HTPC Intel's Ivy Bridge: An HTPC Perspective.
 
ja det lyder alt sammen spændende, men jeg gir dig ret, i7 er overkill, så der går nok lidt tid før vi ser de rette cpu modeller til ivy til medie centre :). Men syns nu alligevel jeg er lidt imponeret når de i den test måler en i7 medie center ved bluray afspilning til at forbruge 57w...det lover godt :).


Redigeret af Bygone - 29-April-2012 kl. 20:16
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 17:09
kommer der overhovedet i3 til Ivy bridge? - der er vel en eller anden form for idé med at bruge samme sokkel. Jeg kan nu slet ikke se hvad Ivy Bridge tilfører til HTPC som Sandy Bridge ikke allerede gør, bortset fra at Sandy Bridge kan købes lidt billigere lige nu
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FPP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

kommer der overhovedet i3 til Ivy bridge? - der er vel en eller anden form for idé med at bruge samme sokkel. Jeg kan nu slet ikke se hvad Ivy Bridge tilfører til HTPC som Sandy Bridge ikke allerede gør, bortset fra at Sandy Bridge kan købes lidt billigere lige nu

i3 modellerne kommer i September. Og nej, til HTPC brug er det i bedste fald til strømbesparelse der er at opnå. I praksis tror jeg dog ikke det betyder det store.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu