Siden 2003     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     222.000 unikke besøgende, 2,35 mio. sidevisninger   (Jan 2014) 
Forside Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt chipsæt - Ivy Bridge - H77

Besvar Besvar
Forfatter
Indlæg som besvares
Bygone Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 04-September-2006
By, Land: Kolding,Denmark
Status: Offline
Beskeder: 895
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Bygone Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt chipsæt - Ivy Bridge - H77
    Sendt: 29-April-2012 kl. 19:50
Så er der vist kommet Intels udspil til et nyt mediecenter board, ivy bridge er landet.

Så vidt jeg kan se mangler vi så bare og afvent der kommer nogle nye cpu'ere ud også med den nye Intel HD grafik på, som hvis rygtet siger sandt skulle kunne træk spilgrafik...spændende og følge hvad der sker de næste par måneder.

Zotac har også et nyt board på vej http://www.itxgamer.com/news/zotac-showcases-h77-itx/

Asus er også klar http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H77I/ den er faktisk billig lige under 800,-.

Redigeret af Bygone - 29-April-2012 kl. 20:07
Til top
Zulu Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 12-December-2005
By, Land: Denmark
Beskeder: 684
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Zulu Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 20:04
CPU'erne er også lancerede The Intel Ivy Bridge (Core i7 3770K) Review, men det er måske lidt overkill at sætte en i7 i sin HTPC... i3 og i5 kommer senere.

Her er den foreløbige status på hvordan Ivy Bridge klarer sig i en HTPC Intel's Ivy Bridge: An HTPC Perspective.

Redigeret af Zulu - 29-April-2012 kl. 20:05
Til top
Bygone Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 04-September-2006
By, Land: Kolding,Denmark
Beskeder: 895
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Bygone Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 20:15
Citat: Zulu

CPU'erne er også lancerede The Intel Ivy Bridge (Core i7 3770K) Review, men det er måske lidt overkill at sætte en i7 i sin HTPC... i3 og i5 kommer senere.

Her er den foreløbige status på hvordan Ivy Bridge klarer sig i en HTPC Intel's Ivy Bridge: An HTPC Perspective.

ja det lyder alt sammen spændende, men jeg gir dig ret, i7 er overkill, så der går nok lidt tid før vi ser de rette cpu modeller til ivy til medie centre :). Men syns nu alligevel jeg er lidt imponeret når de i den test måler en i7 medie center ved bluray afspilning til at forbruge 57w...det lover godt :).

Redigeret af Bygone - 29-April-2012 kl. 20:16
Til top
Brasch Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 14-November-2007
By, Land: Denmark
Beskeder: 631
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Brasch Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 17:09
kommer der overhovedet i3 til Ivy bridge? - der er vel en eller anden form for idé med at bruge samme sokkel. Jeg kan nu slet ikke se hvad Ivy Bridge tilfører til HTPC som Sandy Bridge ikke allerede gør, bortset fra at Sandy Bridge kan købes lidt billigere lige nu
Til top
FPP Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 27-Juli-2010
Beskeder: 277
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat FPP Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 09:03
Citat: Brasch

kommer der overhovedet i3 til Ivy bridge? - der er vel en eller anden form for idé med at bruge samme sokkel. Jeg kan nu slet ikke se hvad Ivy Bridge tilfører til HTPC som Sandy Bridge ikke allerede gør, bortset fra at Sandy Bridge kan købes lidt billigere lige nu

i3 modellerne kommer i September. Og nej, til HTPC brug er det i bedste fald til strømbesparelse der er at opnå. I praksis tror jeg dog ikke det betyder det store.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down