recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TX-P50GT30Y nu 6999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TX-P50GT30Y nu 6999,-

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2006
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 20:12
Købte selv et 50GT30 til stuen, da jeg allerede har et 42GT30 på værelset, som jeg var meget glad for.

Jeg har købt det i Elgiganten til de 6.999kr.

Vedr. forskellen på G30 og GT30

Ud over at G30 er et 2D TV hvor GT30 understøtter 3D, så vender de fleste stik bagud på et G30, hvor de på GT30 vender ned og til siden, så skærmen kan komme helt tæt til væggen.
Da jeg har mit hængende flat på væggen er det væsentligt at stikkene vender ned og til siden.
 
Vedr. streaming via WIFI, så kan man købe en Netgear WNDA 3100 V2 dongle, den er 100% kompatibel med Panasonic G(T)30 men koster kun 255 kr. (f.eks. Proshop)
 
Jeg streamer mine DVD'er via WIFI dongle fra en Lacie NAS og det kører uden udfald.
Blæserne generer ikke mig - jeg kan ikke høre dem ved TV kikning., sidder 3,5 meter fra skærmen, men det er sikkert meget individuelt hvordan man har det med dem.
 
Det er et vildt godt tilbud!


Redigeret af Quest - 02-Maj-2012 kl. 20:18
Walk slowly; drink lots of water
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 21:37
fik mit smidt på væggen idag og kører med de anb. indstillinger fra flatpanel.dk s test at gt30.
må sgu sige jeg er overrasket over hvor godt et billede det lervererClap
ser i øjeblikket chelsea vs n´castle på 6eren hd , og det er intet mindre end fantastisk.
tror ikke man kan få bedre billede i kongeriget til den pris!
blæser støj osv...ikke det mindste . tror sgu osse min hørelse efter 15år i industribranchen har gjort sit til at dæmpe min finhørelse, men som sagt hjælper det nok osse at det kører over 5.1 lyd


Til top
mrsam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrsam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 22:07
Har i alle fået det leveret med fragt? JEg fik i supporten at vide jeg ikke kunne hente det i butikken, men SKULLE have det bragt ud med fragt
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 22:25
Jeg havde ingen problemer med at få lov at hente i deres Odense afd ved rosengårdscenteret. Gider ikke bruge en hel feriedage på at vente på en fragtmand.
Til top
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2006
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 23:51
Jeg valgte bare collect@store og hentede den i forretningen dagen efter, så hjalp de endda med at få kassen ind bag i bilen :-)
Walk slowly; drink lots of water
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 00:46
hmm .. jeg har kigget lidt på den nye st50y'er i 42" men spekulerer om i kan anbefale en 2011 model i 42" ?  den her er jo i 50" ikke?
 
jeg tænker hvis man kan spare lidt penge? Grundlæggende har jeg ikke mange krav... bare bedre billede end mit 32LCD fra 2009 :)
 
og kan det 3D så fint nok ... det kunne da være meget sjovt... 
 
Jeg mener p42st50y'eren ligger på ca. 8k ...
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 06:49
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

arrrrggggg seriøst har sgu lige hentet mit i fredags i Fona til 8999 kr Confused

nedern


Tag ud til Elgiganten og køb en ny, fjern klistermærket hvor der står den er fra Elgiganten, og returnere det nye du har købt :D
Bum bum, 2.000kr tjent!
Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stromgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af Jesper Keller Jesper Keller skrev:

Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

arrrrggggg seriøst har sgu lige hentet mit i fredags i Fona til 8999 kr Confused

nedern


Tag ud til Elgiganten og køb en ny, fjern klistermærket hvor der står den er fra Elgiganten, og returnere det nye du har købt :D
Bum bum, 2.000kr tjent!

Husk osse at file serienr afLOL
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 14:34
Hvis man ser bort fra 3d er billed kvaliteten så ens på de 2 modeller G30 og GT30?.
 
Kan man bruge dette til spil også eller bør man så vælge et LCD. (tænker på burn-in eller hvad pokker det hedder) 
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

ja skulle ha mulighed for 14 retur da jeg bestilte den ONLINE på fona.dk men dog til afhentning i butik...
 
ved godt det er en del penge men, med besværet med at skulle ha fat i en kammerat med stor bil igen for at aflevere den og hente den anden og tid frem og tilbage osv.. så ender det sgu nok med ikke og gi så meget...
 
jeg har bl.a. for mange dårlige erfaringer med Elgiganten og har min nuværende forsikret igennem Fona som jeg trods alt fik en go pris på... 

så Tror jeg vil prøve og se om jeg kan glemme denne tråd :D
 
Jeg ville da lige prøve at tage en snak med Fona. Forklare situationen og sige at jeg godt ville have dem til at matche prisen fra EG, da jeg ellers kraftigt overvejede at returnere (du skal selvføgelig være sikker på at du har returret).
Fona og EG er jo samme firma, så mon ikke deres indkøbspris er den samme...


Redigeret af thor-thor - 03-Maj-2012 kl. 17:17
Til top
mrsam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrsam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 16:45
Så fik jeg også bestilt skidtet og skulle modtage det onsdag næste uge (ser ikke ud til man selv kan hente på sjælland).  Glæder mig som et lille barn! :)
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af mrsam mrsam skrev:

Så fik jeg også bestilt skidtet og skulle modtage det onsdag næste uge (ser ikke ud til man selv kan hente på sjælland).  Glæder mig som et lille barn! :)

glæd dig , du vil ikke blive skuffet!
men f... der er lang tid til onsdagBig smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu