recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TX-P50GT30Y nu 6999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TX-P50GT30Y nu 6999,-

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 22:57
Det er ikke samme tv, Ole. Det du linker til er uden 3D.

Blummenberg, hvilken butik afhentede du det i?
Til top
mrsam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrsam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 23:10
Hey guys,

Muligvis dumt spørgsmål fra en ikke TV-kyndig - men leder efter et TV der understøtter DLNA (så jeg kan streame fra min NAS) og har indbygget wifi - ved dette tv kan jeg forstå man skal købe en såkaldt dongle til sit wifi??
Er det besværligt at sætte sådan et i og hvad koster sådan noget?

Bør jeg have nogen bekymringen ved, at bruge sådan et tv til hovedsagligt PS3 spilleri eller Yousee kabeltv?


Redigeret af mrsam - 01-Maj-2012 kl. 23:12
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af Stromgren Stromgren skrev:

øv, det har jeg betalt for g30 for 3 måneders tid siden


3 mdr siden hehe :D

jeg gav 8999 kr hos fona i fredags :-P 

talk about bad luck 

men fuck det, den er alle pengene værd.
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 00:01
hentede i odense
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det er ikke samme tv, Ole. Det du linker til er uden 3D.
Blummenberg, hvilken butik afhentede du det i?
 
Arh ok, samligende model nunmmeret men så ikke lige 3D :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det er ikke samme tv, Ole. Det du linker til er uden 3D.
Blummenberg, hvilken butik afhentede du det i?
 
Arh ok, samligende model nunmmeret men så ikke lige 3D :)

Modelnummeret er heller ikke helt det samme.. Der har sneget sig et T med i modelnummeret på det her, altså GT30. Det du linker til hedder bare G30. Og lige netop T'et i Panasonics modelnavne, betyder at man har med et 3D tv at gøre ;)
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det er ikke samme tv, Ole. Det du linker til er uden 3D.
Blummenberg, hvilken butik afhentede du det i?
 
Arh ok, samligende model nunmmeret men så ikke lige 3D :)

Modelnummeret er heller ikke helt det samme.. Der har sneget sig et T med i modelnummeret på det her, altså GT30. Det du linker til hedder bare G30. Og lige netop T'et i Panasonics modelnavne, betyder at man har med et 3D tv at gøre ;)
 
Tak for oplysningen, det havde jeg set mig blind i :)
Til top
mrsam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrsam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 12:40
Er der nogen som ved hvor man kan købe den såkaldte Wifi Adapter til dette TV?
Jeg talte med en fra Elgigantens support, som ikke helt kunne give mig et svar og nævnte, at adapteren godt kunne koste et sted imellem 500-1000 kr.

Er der nogen som også kan anbefale et forholdsvis billigt vægbeslag der kan dreje til TV'et?
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 16:33
Hej , den såkaldte dongle kan købes hos div aut Panasonic centre. fex av-connection , nb radio , sommer-as...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af mrsam mrsam skrev:

Er der nogen som ved hvor man kan købe den såkaldte Wifi Adapter til dette TV?
Jeg talte med en fra Elgigantens support, som ikke helt kunne give mig et svar og nævnte, at adapteren godt kunne koste et sted imellem 500-1000 kr.

Er der nogen som også kan anbefale et forholdsvis billigt vægbeslag der kan dreje til TV'et?

Hvis du vil streame film fra din nas til tv´et via en wifi dongle, kan du godt glemme. Jo så skal det nok være xvid film.

Tror ikke du vil få meget held med sådan en løsning. Jeg har en wifi dongle til min ac ryan (medieafspiller) nede i soveværelset, og den kan lige trække en dvd film trådløs og der er kun 2-3 meter fra server til dongle. Alt andet i huset er kablet, det er nu at foretrække
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 18:17

prøv at tjekke denne tråd....tror jeg ryger på sådan en netgear-fætter


Redigeret af blumenburg - 02-Maj-2012 kl. 18:19
Til top
mrsam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrsam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 18:36
Ok, så kan jeg godt se at mine ambitioner om, at streame fra NAS'en trådløst er skudt til jorden.
Men dvs. jeg ender ligegyldigt hvad i en situation hvor jeg skal smide et kabel i.

Vil du hakke hvis jeg kører over DLNA?? (som jeg iøvrigt ikke helt kender til).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu