recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TX-P50GT30Y nu 6999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TX-P50GT30Y nu 6999,-

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
simzdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simzdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 07:06
Mit GT30 skulle meget gerne komme i dag. 

Var et smut i Fona først, og de havde meget få tilbage på lager på sjælland, så er der flere der overvejer der, skal I nok skynde jeg lidt. 

Mit blev dog bestilt ved EG. 

Nu er jeg spændt på den meget omtalte buzzing, og om jeg gider lave burn in. 
Til top
mrsam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrsam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 15:30
Jeg fik mit her forleden - det er et dejligt stort og smukt tv :)

Jeg bestilte ligeledes den anbefalede Wifi adapter fra Netgear og det fungerer upåklageligt. Har også streamet enkelte film fra min NAS uden nogen problemer what so ever.

Indtil videre er jeg ekstremt tilfreds med købet. KAn se der er nogle forskellige services igennem tv'et som bla. Youtube osv - hvilket jeg dog ikke har fået prøvet endnu.
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 21:01
Lige fået et GT30 50" idag :-)
Fremfor Wifi dongle overvejer jeg dog en bluray afspiller med SmartTV (fra Samsung) for at hente ting og sager den vej i stedet. Nogen holdning til det?
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 21:49
Hvilken wifi dongle skal man købe?
Til top
mrsam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrsam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 00:36
Hej Steen,

Jeg købte den dongle som blev anbefalede her i tråden tidligere og den fungerer upåklageligt
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 15:58
Den fra Flatpanels linket?
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 16:10
Spørgsmål:

I stedet for en Wifi Dongle er dette så et alternativ?

En kollega sagde at dette ville styrke den trådløse netværksforbindelse ifb med filmstreaming etc. Men erstatter det så donglen??

Et andet spørgsmål. Hvis jeg køber en Bluray med indbygget wifi og DLNA etc etc så må det vel gøre donglen overflødig? Altså hvis jeg nu køber en Samsung bluray fætter med indbygget wifi. Så får jeg vel adgang til deres SmartTV og kan dermed undvære den Dongle?
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 16:11
Endnu et spørgsmål: Der står at GT30Y har kan optage full HD via USB. Hvad betyder det? Kan jeg sætte en USB i og optage på den? Kan man så undvære en Bluray med HD optager eller?


Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 16:11
Men for satan hvor står det godt det TV!!! Så første film i går aftes. Verdensklasse
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Steen2000 Steen2000 skrev:

Endnu et spørgsmål: Der står at GT30Y har kan optage full HD via USB. Hvad betyder det? Kan jeg sætte en USB i og optage på den? Kan man så undvære en Bluray med HD optager eller?


Hej , ja du kan købe en extern USB harddisk og tilslutte dit tv. Så kan du optage fex DRHD TV3+HD og hvad du ellers har. Jeg bruger slet ikke min recorder mere , efter at jeg har monteret en harddisk....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 08:30
Jeg har en Samsung USD HD (uden ekstern strøm) som jeg satte til.
TV'et kan godt finde den, og den spørger om den skal formatteres etc.
Det svarer jeg ja til som man skal, men så siger den at jeg skal kontrollere "forbindelse eller indstillinger" fordi der er en fejl??
Jeg har så prøvet at formattere hD'en på pc'en først men det hjælper ikke?

Hjææælp 
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 07:57
Må jeg spørge hvordan I har kalibreret billedet på jeres GT30Y?
Billedet står jo helt fantastisk, men jeg synes næsten der mangler de der "Hollywood farver" over det når man ser en film. Farverne er så realistiske at det ligner noget hjemmevideo hvis I forstår hvad jeg mener?

Kører I bare standard eller hvad?
Man kan jo vælge mellem (som jeg lige husker) Dynamisk, Normal, Biograf etc.
Også kan man man jo selv pille ved indstillingerne.

Vil værdsætte at høre om deres billed-setup !!!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu