Siden 2003     Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold     720.000 besøg. 262.000 unikke besøgende   (Jan 2013) 
Forside Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

problem med NAS

Besvar Besvar
Forfatter
Indlæg som besvares
jimjim86 Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 23-August-2010
By, Land: DK
Status: Offline
Beskeder: 101
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jimjim86 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: problem med NAS
    Sendt: 02-Maj-2012 kl. 13:26
Hej
Jeg har lige anskaffet mig en WD my book live due, 6 tb.
Alt fungerer mere eller mindre. Jeg har så erfaret i dag, da jeg kom hjem, at min stationære ikke længere kan se min NAS? Jeg kan ikke logge ind på den fra min PC - som om den ikke kan findes på netværket mere???
Jeg har ingen problemer med at tilgå den fra min mobil eller over internettet.
Jeg har stofa - nogle ideer til hvad der er galt?
mvh. Jimmy
Til top
jimjim86 Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jimjim86 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:05
Jeg har netop talt med stofa og fundet ud af at jeg havde 3 ip-adresser tilddelt - den ene er til min stationære og de 2 andre er så til min NAS?

Den ene af de 2 som jeg antager er til min NAS ved jeg med sikkerhed er den fra i går (altså en "gammel" IP som virkede fint i går)
Den sidste af de 3 ip adresser antager jeg så er endnu en som er tilddelt til NAS'en?

ved ikke om dette er info som kan bruges ift. mit problem
Til top
jimjim86 Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jimjim86 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:09
Citat: jimjim86

Jeg har netop talt med stofa og fundet ud af at jeg havde 3 ip-adresser tilddelt - den ene er til min stationære og de 2 andre er så til min NAS?

Den ene af de 2 som jeg antager er til min NAS ved jeg med sikkerhed er den fra i går (altså en "gammel" IP som virkede fint i går)
Den sidste af de 3 ip adresser antager jeg så er endnu en som er tilddelt til NAS'en?

ved ikke om dette er info som kan bruges ift. mit problem

har også pinget begge ip adresser. Resultat: 4 sendt, 4 modtaget
Til top
Brixen Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 19-Juni-2004
By, Land: Denmark
Status: Online
Beskeder: 3933
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Brixen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:17
Se her:

Hvordan får jeg hurtigst og lettest hjælp til problemer eller opsætning af netværk på Recordere.dk

Jeg ved ikke hvad der er galt - men du får måske bedre hjælp under netværk.

Redigeret af Brixen - 02-Maj-2012 kl. 14:18
Venlig hilsen
KB
Til top
jimjim86 Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jimjim86 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:19
Citat: Brixen

Se her:

Hvordan får jeg hurtigst og lettest hjælp til problemer eller opsætning af netværk på Recordere.dk

Undskyld ja, det min fejl - burde være på det forum - jeg opretter derinde. Beklager
Til top
Brixen Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 19-Juni-2004
By, Land: Denmark
Status: Online
Beskeder: 3933
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Brixen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:22

Se her:

Undskyld ja, det min fejl - burde være på det forum - jeg opretter derinde. Beklager

Hvis du ruller lidt længere ned på den side jeg linker til er der en vejledning:
Venlig hilsen
KB
Til top
jimjim86 Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jimjim86 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:25

Se her:

Hvis du ruller lidt længere ned på den side jeg linker til er der en vejledning:

takker for din hjælp - vil jeg straks se på :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down