recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Debat om Philips LCD 9831/9731
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDebat om Philips LCD 9831/9731

 Besvar Besvar Side  <1 9899100101102 173>
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 11:13

Teksten nedenunder er kopieret fra Justbuyit.dk. Går ud fra det er generelle regler. Hvem der leverer pakken og på hvilket tidspunkt på dagen er vist svært at sige desværre

Levering med Post Danmark:
Storskærme plasma, LCD, billedrørs-tv fra 28" (vægt over 20 kg) er fysisk så store at Post Danmark ikke vil opbevare disse til afhentning på det lokale posthus, det er derfor ekstremt vigtigt, at modtager (Køber) befinder dig på leveringsadressen på det med Justbuyit.dk aftalte leveringstidspunkt.

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 11:22

Hvad tilbyder Tape Connection af tilkøbsmuligheder for evt ekstra forsikring?

 

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 11:40

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Hvad tilbyder Tape Connection af tilkøbsmuligheder for evt ekstra forsikring?

De har en totalforsikring der koster 2595,- for TV i det prisleje. Jeg ved ikke hvad den dækker - men ordet 'total' lyder jo altid lovende

Alternativt kan du tegne hos http://www.usgdanmark.dk/ ligesom dit normale forsikringsselskab måske har noget tilsvarende.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 11:43

Hej Alle

Fælleskøb af Philips 37PF9731D

Antal tilmeldinger i alt: 22

Mere info om tilmelding her

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
jstn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Status: Offline
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 11:43

Måske lidt off-topic, så det kan være en af jer kan give mig et link til andetsteds i dette forum:

Når jeg har fået 37PF9731D ind af døren, hvad skal jeg så anskaffe mig for at se film i HD format? Kan jeg se HD film på DR1 og DR2 via den indbyggede digitale tuner?

Er TDC's ny HD selector stadig eneste mulighed for at modtage HD film fra TDC's mange selector kanaler som sender i HD?

Til top
m.frank Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Så lad være med at spørge mig eller svare hvis du ikke vil have svar.

Det er dig der bliver ved med at bringe det emne på bane.¨

Men slut nu. Kun debat om Fælleskøb (altså det hos TC) i denne tråd.

  /Lars

Nu bringer jeg det også på bane!

Det er helt reelt at TC kommer med et tilbud, men alle ved at man aldrig skal tage det første og bedste tilbud. Hvad med at vi ventede til der kom et rigtigt godt tilbud, vi er her jo trods alt for at sparer så meget som muligt.

Ikke at 4.000 kr. ikke er en god besparelse, men alle her ved at den vejledende pris KUN er vejledende og at ingen her kunne finde på at betale denne pris, derfor er en rabat på ca. 13% i horhold til den "vejledende" ikke særlig meget!. Vi ved alle sammen også at når vi taler om en god pris på f.eks. 37PF9731D bør prisen være på omkring 24.000. Det er rimeligt at forvente at denne pris nås meget hurtigt, specielt når vi sammenligner med prisfald på andre skærme. Som jeg skrev tidligere faldt Sony V2000 med ca. 7.000 kr. på 1 måned.

Nu er jeg ny her og vil ikke beskylde nogle for at gå andres ærne. Men Otto arbejder for TC og har helt sikkert den dagsorden at tjæne penge! Vi er på Fælleskøb for at spare penge og bør derfor indhente mere en 1 tilbud. Derudover ser jeg ikke den store vilje til at arangerer mere end 1 fælleskøb, så burdte vi så ikke vente måske 1 måned for så at kunne sparer hvem ved?

Måske er der plads til 2 former for fælleskøb, 1 for dem der ikke kan få varen hurtig nok, vi kan kalde den for hurtigkøb  og en for dem der vil have varen så billig som muligt. Inden det vælter ind med svar vil jeg lige gøre opmærksom på at det er sagt i spøg. Jeg mener at vores våben her bl.a. består i at vi udaf til kan stå sammen.

Til top
jesper74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 12:08

Jeg er enig med dig noget af vejen, men jeg har ventet så længe på et nyt "alter" til stuen at jeg er hoppet på fælleskøbet nu. Nogle tidligere modeller fra Philips har der været ventetid på p.g.a. produktionen ikke kunne følge med.
Jeg er, ligesom du, temmelig sikker på at vi kan få en bedre pris hvis vi venter. Jeg kommer således til at betale mere for tv'en end dem der venter. Men omvendt, hvis jeg venter en måned eller to, så lur mig om der ikke er et nyt tv på vej som jeg så hellere vil vente på.


 

Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 12:15

[/QUOTE]

Som jeg skrev tidligere faldt Sony V2000 med ca. 7.000 kr. på 1 måned.

[/QUOTE]

Jeg kan kun kommentere dette med at problemet med denne Philips skærm, som det foriøvrigt altid har været med nye Philips topmodeller, er leveringstiden/leveringssikkerhed.

Derfor vil du ikke kunne finde en 37pf9731 i DK de næste måneder til en billigere pris end dette fælleskøb, hvor du er sikker på at det også bliver leveret indenfor en overskuelig fremtid.

Dette kan godt være at det er et postulat af format, men sådan ser jeg det og derfor har jeg meldt mig til dette fælleskøb med indtil videre 22 andre forventningsfulde entusiaster!

Et Sony V2000 appelerer til et bredere puplikum med og er i mine øjne ikke et highend produkt på højde med de nye Philips LCD.

I min verden er en besparelse på 4000 kr. rimelig godt på et produkt som ikke kan leveres endnu, fordi det er så nyt.

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 12:17

m.frank:

Jeg er principielt enig med dig. Havde selv gerne set fælleskøbet udskudt til august/september med bedre priser til følge. Men der er åbenbart mange (indtil videre 22) som gerne betaler højere pris for at få hurtig levering, og det må vi andre lidt mere økonomi fikserede acceptere.

Håbet er så at der stables et fælleskøb op på et senere tidspunkt, men i respekt for dem som nu køber til en relativ høj pris, kunne jeg godt forestille mig der kommer til at gå en rum tid.

Men for hulen da. Det er umuligt at gøre alle tilfredse.

Til top
Frank Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 12:34

Jeg venter, indtil jeg hører kommentarene fra første indkøb.

Der er simpelthen for mange uafklarede spørgsmål omkring specs. Og åbenbart ikke rigtig nogen, som kan svare klart. Jeg håber så på et fælleskøb på 42" modellen senere på året.

Venligst
Frank Jensen
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af jstn jstn skrev:

Måske lidt off-topic, så det kan være en af jer kan give mig et link til andetsteds i dette forum:

Når jeg har fået 37PF9731D ind af døren, hvad skal jeg så anskaffe mig for at se film i HD format? Kan jeg se HD film på DR1 og DR2 via den indbyggede digitale tuner?

Er TDC's ny HD selector stadig eneste mulighed for at modtage HD film fra TDC's mange selector kanaler som sender i HD?

hej

den eneste kanal der sender film i hd er sputnik  tv og det er via pc, eller canal + med deres ene canal, der hedder canal cmore hd, den sender 2 til 3 film hver dag uden tekst,  det har hverken tdc med deres hd boks, eller stofa med deres hd boks, fået til at virke andre hd kanaler findes der ikke i danmark

hilsen agger

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af jstn jstn skrev:

Måske lidt off-topic, så det kan være en af jer kan give mig et link til andetsteds i dette forum:

Når jeg har fået 37PF9731D ind af døren, hvad skal jeg så anskaffe mig for at se film i HD format? Kan jeg se HD film på DR1 og DR2 via den indbyggede digitale tuner?

Er TDC's ny HD selector stadig eneste mulighed for at modtage HD film fra TDC's mange selector kanaler som sender i HD?

Bestemt ikke off topic.
Nej du kan ikke se Hd film via den indbyggede tuner.
Faktisk kan du slet ikke se HD film fra DR og TV2.
Ja der findes kun 2 muligheder for at se HD.
1. TDC/stofa/anden udbyder HD Selector
2. Satellit

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9899100101102 173>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu