recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?

 Besvar Besvar Side  <1 34567 20>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 22:37
Selvfølgeligt kan du flytte rundt på ikonerne inde på skrivebordet.

På låse-skærmen er der et lille kamera ikon, så man kan gå direkte til kamera når skærmen er låst.

Samme princip som i gamle dage hvor det f.x. Var en fysisk kamera knap på ens telefon.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg synes det er fair nok, at min kone ikke bryder sig om at den genvej er der.


Hvordan i alverden kan man være generet af en genvej som er på "lock-screen" som er tændt i et splitsekund? Jeg når aldrig at se den, og swiper bare fingeren helt over, og det åbner altså telefonen hver gang. No offence - jeg spørger bare af ren nysgerrighed (???)
/zemo/
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:


Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

....  Apple har helt sikkert ikke en anden kamera app. Om der findes andre ved jeg ikke, men jeg tvivler.

Der har været mange brugere der har ønsket at kameraet virker straks man tager telefonen, og det har Apple hørt og rettet sig efter. Jeg kan ikke se hvad problemet er. Hvorfor vil din kone have det væk?

 
Ifølge google ser det ud til at der findes kamera apps - men jeg skal lige kigge lidt for at finde en, der ligner Apples kamera app så meget som muligt og som i grunden bare kan tage billeder.
 
Hvorfor min kone vil have den væk? Det ved jeg ikke - den irriterer hende og det er det jeg forholder mig til. Jeg er ligeglad om den er der eller ikke, bare min kone er glad.


Jeg spørger hvorfor skal den væk, fordi det kan være at det problem din kone har med kameraet kan løses på en anden måde.


Venlig hilsen
KB
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 23:00
Til dem der ikke lige kender funktionen så er det den lille knap i nedre højre hjørne som åbenbart giver store problemer.




Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 23:09
Min ser nu sådan ud. Og det er jo ikke engang en "trykknap", men en "swipeknap", der skal swipes opad...




/zemo/
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2012 kl. 23:44
Underholdende tråd.. LOL

Kan fint forstå mange af de anker folk har imod Apple, men det her er da lidt sjovt :D

Det er en lille uskyldig genvej, som _ingen_ indflydelse behøver have på hvordan du bruger telefonen.

Hvis man vil have frihed ud over det Apple leverer, så må man jailbreake.

Min lockscreen ser for eksempel sådan her ud lige pt:

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 00:17
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Underholdende tråd.. LOL

Kan fint forstå mange af de anker folk har imod Apple, men det her er da lidt sjovt :D

Det er en lille uskyldig genvej, som _ingen_ indflydelse behøver have på hvordan du bruger telefonen.

Hvis man vil have frihed ud over det Apple leverer, så må man jailbreake.

Min lockscreen ser for eksempel sådan her ud lige pt:



Er der en speciel grund til at datoen er så meget forkert?

Venlig hilsen
KB
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 00:46
Yep, det er et billede jeg fandt på Google, gad ikke til at rode med at uploade mit eget ;)
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 04:51
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Selvfølgeligt kan du flytte rundt på ikonerne inde på skrivebordet.

På låse-skærmen er der et lille kamera ikon, så man kan gå direkte til kamera når skærmen er låst.

Samme princip som i gamle dage hvor det f.x. Var en fysisk kamera knap på ens telefon.
det er jeg udmærket klar over - jeg er bare helt uforstående overfor hvorfor der skal være en app på låseskærmen der ikke kan flyttes. Jeg kan godt lide at have mine apps i grupper, f.eks. alle spil i en mappe - så er det da fjollet at den skal være på låseskærmen.
 
 
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 05:55
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Fordi det ikke er en genvej
 
Det er vel i og for sig en slags genvej. Men ok jeg forstår hvad du mener - du mener at det er en direkte adgang til kameraet. Men så synes jeg stadig at man kunne have lavet softwaren så man selv kunne vælge om man ville have denne mulighed.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 05:59
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Er det ikke Windows der har en knap der hedder START, som man skal trykke på, for at slukke den.

Mig bekendt, kan den heller ikke fjernes/rettes.
 
Det kan ikke sammenlignes med Windows "start". Denne kamera funktion på iPhone på låseskærmen virker mest af alt som en genvej, Nemlig en anden måde at starte sit mobilkamera på. Dette er en mobiltelefon, ikke en computers brugergrænseflade.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 06:00
Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

.... Det svarer jo til du ikke kan flytte rundt på de apps der ligger inde på skærmen. ....
 
Det kan du nu godt - ikke direkte på telefonen (jeg fandt i hvert fald ikke ud af det) - men i iTunes på computeren kan man.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu