recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan fjerne short-cut til kamera på iPhone?

 Besvar Besvar Side  <1 45678 20>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kære henrik, tag en øl og sæt dig i skyggen LOL
 
ØL??  Dead
 
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du har valgt dig en fin phone - jeg har valgt mig en fin phone
 
Ingen tvivl om det!  Thumbs Up
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:40
Kære henrik, tag en øl og sæt dig i skyggen LOL
 
Du har valgt dig en fin phone - jeg har valgt mig en fin phone
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Lumia 800 er en virkelig smart og feminin tlf, da den kan fåes i flere farver. Kiggede selv meget på den inden valget faldt på en iPhone. Jeg vægtede dog brugervenlighed højest i mit valg
 
 
Feminin, fordi den fåes i flere farver? Øøøhhhh?                 Ja! og jeg udtaler mig som kvindeLOL
Så du valgte derfor en maskulin iPhone (i din terminologi)? Nix! jeg valgte det sikre valgTongue
 
Og nej, jeg kan fortælle dig at du netop ikke vægtede brugervenlighed højest, eftersom du valgte iPhone'n! Har du overhovedet prøvet en WP7-telefon (mere end blot et par minutter hos en forhandler)?. Næh, og hvad så? Jeg bryder mig slet ikke om windows
 
M.v.h.
 
Jeg er ikke meget for, at du kalder mit telefonvalg for feminint.  Dead LOL
 
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så du valgte derfor en maskulin iPhone (i din terminologi)? Nix! jeg valgte det sikre valgTongue
 
Ja, go with the flow - lort er godt, for 60 mia. fluer ka' ik' tage fejl.  LOL LOL
 
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Og nej, jeg kan fortælle dig at du netop ikke vægtede brugervenlighed højest, eftersom du valgte iPhone'n! Har du overhovedet prøvet en WP7-telefon (mere end blot et par minutter hos en forhandler)?. Næh, og hvad så? Jeg bryder mig slet ikke om windows
 
Så du valgte ikke det mest brugervenlige, fordi du har nogle gamle fordomme om Windows? Javel ja...
 
M.v.h.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:35
Jo - du har ret. 800 bog 900 ligner hinanden meget - det var måske en anden jeg så et billede af.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Lumia 800 er en virkelig smart og feminin tlf, da den kan fåes i flere farver. Kiggede selv meget på den inden valget faldt på en iPhone. Jeg vægtede dog brugervenlighed højest i mit valg
 
nokia lumia 800
 
 
Feminin, fordi den fåes i flere farver? Øøøhhhh?                 Ja! og jeg udtaler mig som kvindeLOL
Så du valgte derfor en maskulin iPhone (i din terminologi)? Nix! jeg valgte det sikre valgTongue
 
Og nej, jeg kan fortælle dig at du netop ikke vægtede brugervenlighed højest, eftersom du valgte iPhone'n! Har du overhovedet prøvet en WP7-telefon (mere end blot et par minutter hos en forhandler)?. Næh, og hvad så? Jeg bryder mig slet ikke om windowsLOL
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Fin anmeldelse. Jeg synes design mæssigt at Lumia 800 er pænere end Lumia 900.
 
De ligner hinanden - bortset fra Lumia 800 har en buet skærm. Den væsentligste forskel er størrelsen.
 
Jeg sætter i øvrigt stor lid til John's (mobilsiden.dk) anmeldelser, da jeg kender ham (har arbejdet sammen med ham). Jeg ved hvor seriøst han arbejder med tingene.
 
M.v.h.


Redigeret af Henrik B. - 23-Maj-2012 kl. 15:33
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:30
Fin anmeldelse. Jeg synes design mæssigt at Lumia 800 er pænere end Lumia 900.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tjek lige anmeldelsen her. Eneste kritik punkt er kameraet, resten er om muligt bedre end iPhone
 
Og netop kameraet skulle få en forbedret software (billedkvalitet), med den kommende opdatering - som angiveligt kommer i løbet af 2 - 3 uger.
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Lumia 800 er en virkelig smart og feminin tlf, da den kan fåes i flere farver. Kiggede selv meget på den inden valget faldt på en iPhone. Jeg vægtede dog brugervenlighed højest i mit valg
 
nokia lumia 800
 
 
Feminin, fordi den fåes i flere farver? Øøøhhhh?
Så du valgte derfor en maskulin iPhone (i din terminologi)?
 
Og nej, jeg kan fortælle dig at du netop ikke vægtede brugervenlighed højest, eftersom du valgte iPhone'n! Har du overhovedet prøvet en WP7-telefon (mere end blot et par minutter hos en forhandler)?.
 
M.v.h.


Redigeret af Henrik B. - 23-Maj-2012 kl. 15:29
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:07
Tjek lige anmeldelsen her. Eneste kritik punkt er kameraet, resten er om muligt bedre end iPhone
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 15:03
Ja, den ser egentligt fint ud. Det med brugervenligheden er jo en smagssag - der er dem, der synes Lumia'en er nemmere end iPhone - og dem, der synes iPhone er nemmere.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 14:56
Lumia 800 er en virkelig smart og feminin tlf, da den kan fåes i flere farver. Kiggede selv meget på den inden valget faldt på en iPhone. Jeg vægtede dog brugervenlighed højest i mit valg
 
nokia lumia 800
 


Redigeret af Kampus - 23-Maj-2012 kl. 15:06
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu