recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ONTV.DK nede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ONTV.DK nede?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ONTV.DK nede?
    Sendt: 15-Maj-2012 kl. 09:47
Jeg modtager normalt EPG fra ONTV, men siden i går har jeg ikke kunne komme i kontakt med dem.
Er der nogen der ved hvad der sker, eller er det mig der har et lokalt problem?
/Peter
Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h8red Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 11:21
Ja man kan ikke rigtigt komme ind på deres webside...
Domænet er dog stadigvæk aktivt hos dk hostmaster, så mon ikke de bare har drift problemer :)
Til top
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FPP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 13:00
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Jeg modtager normalt EPG fra ONTV, men siden i går har jeg ikke kunne komme i kontakt med dem.
Er der nogen der ved hvad der sker, eller er det mig der har et lokalt problem?
Surt show med ONTV. Kan du hente data igen? Hele min EPG siger.....Ingen program data.......

Hvis du har en hentet fil fra ONTV med data i er jeg pænt interesseret i at låne den da min download siger 0 programmer og 0 serier :-(

Er der en alternativ feed med færre programmer fra DR eksempevis?

BS
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 10:04
løbende nyt på https://twitter.com/#!/ontvdk - så det er på vej
;o)
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:


Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Jeg modtager normalt EPG fra ONTV, men siden i går har jeg ikke kunne komme i kontakt med dem.
Er der nogen der ved hvad der sker, eller er det mig der har et lokalt problem?
Surt show med ONTV. Kan du hente data igen? Hele min EPG siger.....Ingen program data.......

Hvis du har en hentet fil fra ONTV med data i er jeg pænt interesseret i at låne den da min download siger 0 programmer og 0 serier :-(

Er der en alternativ feed med færre programmer fra DR eksempevis?

BS

Hvis den midlertidige løsning ikke virker kan du få DVBLink til at bruge guide fra dvb stream.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 17:19
jeg burde have en fil fra mandag hvis den evt kan bruges? det var sidste gang jeg opdaterede de 53 kanaler jeg har i mit mediecenter... (hvis jeg bare kan få at vide hvor den ligger.. så kan jeg vel finde den..)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 17:23
Ontv bruger Netgroup. I kan læse om balladen her:

http://www.version2.dk/artikel/netgroup-undskylder-kaempe-nedbrud-men-holder-fast-i-test-miljoe-forklaring-45493

Redigeret af Brixen - 18-Maj-2012 kl. 17:56
Venlig hilsen
KB
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af kenp kenp skrev:



jeg burde have en fil fra mandag hvis den evt kan bruges? det var sidste gang jeg opdaterede de 53 kanaler jeg har i mit mediecenter... (hvis jeg bare kan få at vide hvor den ligger.. så kan jeg vel finde den..)
Det kunne være rart hvis du kan/vil dele den (dropbox måske) hvilket program bruger du til at "sprøjte" den i mediecenteret? bigscreen/nrossen?

BS
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 18:58
Jeg bruger nrossen til at smide det ind i MCE.
jeg har taget filerne herfra: C:\ProgramData\NRSoft\MCImportXMLTV
Jeg ved ikke om i skal bruge begge.. men har lagt dem her:
 
 
Tror kun i skal bruge den første...
 
Det er alle kanalerne fra yousee fuldpakken (jeg har valgt alm. kanaler fra ontv, selv om det var HD kanalerne som jeg har inde, men har bare ikke gidet tage HD ind, da jeg har en af mine mediecentre som ikke kan køre HD, og guiden er der jo ikke forskel på)
 
Det er lagt på min egen webserver (kun 2 mbit op) hver fil fylder ca. 20 mb. (man skal højreklikke og vælge "gem som" for at få den korrekt ned.
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 18:59
og kan så se at det var fra søndag aften, dvs. så er der til 1 uge mere..
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 19:01
Super de er hentet. Takker.

BS

EDIT: Grunden til at jeg kom i knibe er at jeg er skiftet til bigscreen men ikke fik købt licensen før Ontv gik bananas.




Redigeret af Bschmidt - 18-Maj-2012 kl. 19:02
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu