recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV FOD SØGES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV FOD SØGES

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV FOD SØGES
    Sendt: 17-Maj-2012 kl. 11:56
Søger en fod der minder om/ser ud (eller tæt på) som den ovenfor... har købt et brugt 42' Philips Matchline (Plasma tv)..... Imellem stængerne (den inderste kant skal der være 38cm)... det er lige meget om det er en philips fod - bare foden passer til tvét.....(farven er ligeledes ligegyldig).... nogen der kan hjælpe ? Big smile
 
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 12:28
Den ser dyr ud Wink
De fleste fødder er lavet specielt til TV'et, så det er ikke sandsynligt at du kan finde et andet fabrikat der kan bruges.
På bagsiden af alle fladskærme er der nogle skruehuller i VESA-standard, hvor et vægophæng kan monteres. Der findes også gulvstandere som passer til VESA-standarden, men nok ikke så mange fødder som den viste.
Medmindre du er heldig at finde en brugt kommer du måske til at betale lige så meget for foden som du har betalt for TV'et.
Til top
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 12:37
Ja jeg ved det godt Smile men mine vægge kan desværre ikke holde til at så stort et tv bliver sat op ( fandt jeg så ud af bagefter).... og foden fulgte desværre ikke med... - men jeg gav også kun 800kr for selve tvét - så håber på at kunne finde en brugt fod... :-)
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 13:02
Til top
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 13:05
Big smile super initiativ .... men hvordan kan jeg sikre mig at den passer til mit tv?
kan jo ikke se hvordan denne skulle kunne sættes på?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 13:09
jeg har noget der ligner stående. Der er dog 62 cm mellem stængerne. Er du sikker på de 38cm (den fod jeg har er fra et 37")

BS
Til top
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 13:16
Ja jeg er sikker ... tvét ser sådan ud...
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 13:38
Det ville hjælpe med et modelnummer på dit TV.....

Jeg kan ikke garantere at foden passer, da jeg ikke kan finde en beskrivelse af monteringsmulighederne. Der står jo kun at den passer til TV fra 37" til 47". Prisen på foden er så lav at det måske er et forsøg værd.

Hvis TV'et har VESA-ophæng burde det ikke være svært at tilpasse monteringen til dit TV.
Til top
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 13:55
ved ikke om der står modelnummer her?
 
men det er da helt sikkert overvejelsen værd... ved desværre ikke om det er VESA....
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 14:17
Så vidt jeg kan se har de til foden kompatible modeller VESA 300x200 mm ophæng. Hvis du har vægbeslaget kan du prøve at måle afstanden mellem monteringshullerne på TV-siden af beslaget.
Til top
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 14:21
Jeg har desværre ikke vægbeslaget - det gik i stykker da dem jeg købte den af, tog den ned af væggen... fjernsynet tog dog ikke skade...... men jeg tror jeg vil prøve at købe den fod du henviser til.... og så se om det ikke er det der skal til...
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af MissMia MissMia skrev:

ved ikke om der står modelnummer her?
 
men det er da helt sikkert overvejelsen værd... ved desværre ikke om det er VESA....
 
Til salg i frankrig
 
 
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu