recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV FOD SØGES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV FOD SØGES

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af Willads Willads skrev:

Oprindeligt skrevet af MissMia MissMia skrev:

ved ikke om der står modelnummer her?
 
men det er da helt sikkert overvejelsen værd... ved desværre ikke om det er VESA....
 
Til salg i frankrig
 
 
Eller i rumænien
 
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 15:01
Missmia.
 
Dit tv kan godt hænge på væggen! Det er et spørgsmål om at bruge den rigtige befæstigelse.
 
M.v.h.
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Willads Willads skrev:

Eller i rumænien
 

Nu er det ikke Rumænien men Rusland, og prisen på ca. 2000 kr. + diverse omkostninger gør det næppe interessant.

Men det i Frankrig var måske muligt, hvis forsendelsesomkostningerne ikke er for høje.
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 07:49
Med de priser der er på en fod der passer, så ville jeg vælge et vægbeslag og så få fat i en der har forstand på at få det sat ordentligt fast på væggen.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 08:28
Hvad for en type væg har du?
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af MissMia MissMia skrev:

Ja jeg ved det godt Smile men mine vægge kan desværre ikke holde til at så stort et tv bliver sat op ( fandt jeg så ud af bagefter).... og foden fulgte desværre ikke med... - men jeg gav også kun 800kr for selve tvét - så håber på at kunne finde en brugt fod... :-)


Det må være de mærkeligste vægge du har i din bolig! Confused

Selv i tynde gipsvægge kan man få et tv til at sidde fast, ved at benytte de rigtige beslag.
Til top
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 13:28
hejsa :-)
jeg har "pap"vægge med økologisk isolering = holder ikke til en skid....
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af MissMia MissMia skrev:

hejsa :-)
jeg har "pap"vægge med økologisk isolering = holder ikke til en skid....


Håber så ikke det er brandbart eller blæser væk i en storm...
Til top
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 13:40
hehe dog ikke.... ydermuren er af sten - men huset er fra 1760 - så det er et rigtig gammelt hus...
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 08:46
Havde også på et tidspunkt sådan nogle vægge, og kunne ikke få en svævehylde til at sidde fast i dem. Ved du måske hvor lægterne sidder?
Til top
MissMia Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2011
Sted: 9760 Vrå, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MissMia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 09:33
nej desværre... fortegnelsen over huset gik tabt ved sidste ejer.... men har en formodning om hvor de sidder....
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 09:42
Hvis der er lægter kan du høre hvor de er ved at banke let på væggen. Desværre blev der limet meget pap"isolering" op i gamle huse tilbage i tiden. Har du sådan en væg skal du ind og have fat i murstenene bagved.

Jeg vil da også tilslutte mig koret der siger at næsten alt kan lade sig gøre at hænge op. Jeg har selv med succes monteret et 21" CRT TV på en arm midt på en gipsplade (1 lag)mellem lægterne. Det er dog demonteret igen men sad der stabilt i 2 år.

BS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu