Siden 2003     Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold     720.000 besøg. 262.000 unikke besøgende   (Jan 2013) 
Forside Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD kontra Dune

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Indlæg som besvares
Meier Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 09-Juli-2007
By, Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 118
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Meier Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: WD kontra Dune
    Sendt: 20-Maj-2012 kl. 16:32
Citat: nesager

@Maier
Ved du hvilken ethernet hastighed WDTV bruger,Hvilken Usb HD bruger du.
Havde selv den opstilling i tankerne,men mener du det kører for langsom,og er der andre begrænsninger.
Mvh.
Aner ikke hvilken Ethernet hastighed der bruges.
Jeg har to WD USB hd - kan ikke lige se modellen og har glemt navnet...Embarrassed
Det er når man skal have covers frem, at det går langsomt - også når den lige skal scanne HD ved opstart. Det er ikke slemt, når den er klar, så det er lidt irriterende, at min NAS ikke snakker så godt sammen med WDTV.
Til top
nesager Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 05-November-2006
By, Land: Nordvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 1053
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat nesager Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 08:18
Citat: Yakken

Når jeg kører Yadis på min Dune (100 mbit/s) så loader den covers på et splitsekund. Det har ingen betydning om du har 1 Gbit/s eller 100 Mbit/s hvis du ikke har en intern disk i afspilleren. En BD-film trækker max. 50 Mbit/s, så der er rigeligt med overhead.

Bruger du Dune 301.

Har du testet den her.Lyder som et godt tilbud

http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=60359

Mvh.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down