recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JeTex's Setup nu med Dynaudio Confidence 50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JeTex's Setup nu med Dynaudio Confidence 50

 Besvar Besvar Side  <1 34567 79>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Epedemic Epedemic skrev:

Lækker anmeldelse...  Bestilte selv et 55" til demoaftenen i rødovre, og er ved at gå til af spænding ;)
Skulle efter sigende, også komme i denne ugeLOL
 
RETTELSE: PANASONIC HAR LIGE RINGET OG SAGT, AT MIT PANEL LEVERES I DAG!!!!!TongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueLOLLOL


Redigeret af Hother - 29-Maj-2012 kl. 15:20
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Epedemic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Epedemic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 15:34
Holy hell, jeg sidder nu og nedstirrer min telefon... :D Er ret overbevist om at jeg var "en af de første" i køen, så krydser alt der kan krydses :D
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Epedemic Epedemic skrev:

Lækker anmeldelse...  Bestilte selv et 55" til demoaftenen i rødovre, og er ved at gå til af spænding ;)
Skulle efter sigende, også komme i denne ugeLOL
 
RETTELSE: PANASONIC HAR LIGE RINGET OG SAGT, AT MIT PANEL LEVERES I DAG!!!!!TongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueLOLLOL
 
Jamen det bliver jo spændende så - jeg har også bestilt et VT50 i 55", men bliver vist først leveret midt i juni, men det går nok - tror jeg LOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Epedemic Epedemic skrev:

Lækker anmeldelse...  Bestilte selv et 55" til demoaftenen i rødovre, og er ved at gå til af spænding ;)
Skulle efter sigende, også komme i denne ugeLOL
 
RETTELSE: PANASONIC HAR LIGE RINGET OG SAGT, AT MIT PANEL LEVERES I DAG!!!!!TongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueLOLLOL
 
Jamen det bliver jo spændende så - jeg har også bestilt et VT50 i 55", men bliver vist først leveret midt i juni, men det går nok - tror jeg LOL
Det håber vi på. 3 måneder med 32 tommer LCD var lige i overkanten. Men det var jo min egen skyldEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Epedemic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Epedemic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Epedemic Epedemic skrev:

Lækker anmeldelse...  Bestilte selv et 55" til demoaftenen i rødovre, og er ved at gå til af spænding ;)
Skulle efter sigende, også komme i denne ugeLOL
 
RETTELSE: PANASONIC HAR LIGE RINGET OG SAGT, AT MIT PANEL LEVERES I DAG!!!!!TongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueLOLLOL
 
Jamen det bliver jo spændende så - jeg har også bestilt et VT50 i 55", men bliver vist først leveret midt i juni, men det går nok - tror jeg LOL
Det håber vi på. 3 måneder med 32 tommer LCD var lige i overkanten. Men det var jo min egen skyldEmbarrassed

Ja ok, så fortjener du at få dit (lidt) før jeg får mit :D Men det her snak har sq ikke gjort mig mindre utålmodig, men kan jo ikke tillade mig at rykke dem, når de har sagt "maj" og det stadig er maj :(
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Epedemic Epedemic skrev:

Det håber vi på. 3 måneder med 32 tommer LCD var lige i overkanten. Men det var jo min egen skyldEmbarrassed[/QUOTE]

Ja ok, så fortjener du at få dit (lidt) før jeg får mit :D Men det her snak har sq ikke gjort mig mindre utålmodig, men kan jo ikke tillade mig at rykke dem, når de har sagt "maj" og det stadig er maj :(
[/QUOTE]
Jo, og jeg bestilte mit Pana for godt 3 måneder sidenEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 16:33
Glæd jer, hvis oplevelsen er lig min 65VT50, er der noget at se frem til. Jeg frygtede, at 10" mere i forhold til min 55VT30, ville give et mindre skarpt billede osv. Men nej, her er det faktisk skarpere og overall bedre.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 16:34
Hej , hvor langt sidder i egentlig fra den 65" skærm ?....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Epedemic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Epedemic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Epedemic Epedemic skrev:

Det håber vi på. 3 måneder med 32 tommer LCD var lige i overkanten. Men det var jo min egen skyldEmbarrassed

Ja ok, så fortjener du at få dit (lidt) før jeg får mit :D Men det her snak har sq ikke gjort mig mindre utålmodig, men kan jo ikke tillade mig at rykke dem, når de har sagt "maj" og det stadig er maj :(
[/QUOTE]
Jo, og jeg bestilte mit Pana for godt 3 måneder sidenEmbarrassed[/QUOTE]

Nåhhh... Jeg troede du bestilte det til demoaftenen (start april?)... Jaja, så er der nok en del flere foran i køen... Iiiih, sikke noget at få mig gejlet helt op ;)
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , hvor langt sidder i egentlig fra den 65" skærm ?....
MVH
Maks. afstand er 3,5 m.


Redigeret af JeTex - 29-Maj-2012 kl. 17:05
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:16
Hej , ok.
Sidder selv i en stol ( min pladsSmile) 2.8m fra mit 50" , men hvis jeg rykker over i hjørne sofaen er der 3.5-4m , og så det alt for småt.
Faktisk så er de 50" ok ,  hvis jeg ser Blu-ray hvor billedet fylder hele skærmen. Men når der er sorte bjælker , i top og bund måtte det godt værre større.
De fleste jeg taler med , synes at fex 55" er ALT for stort til ca 2.8mConfused...Hmm , det er svært...
Men 65" fra 3.5m , det er jo bare MEGET større....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , ok.
Sidder selv i en stol ( min pladsSmile) 2.8m fra mit 50" , men hvis jeg rykker over i hjørne sofaen er der 3.5-4m , og så det alt for småt.
Faktisk så er de 50" ok ,  hvis jeg ser Blu-ray hvor billedet fylder hele skærmen. Men når der er sorte bjælker , i top og bund måtte det godt værre større.
De fleste jeg taler med , synes at fex 55" er ALT for stort til ca 2.8mConfused...Hmm , det er svært...
Men 65" fra 3.5m , det er jo bare MEGET større....
MVH
55" fra 2,8 m. er ikke for stort. Og for første gang, er jeg ikke blevet irriteret over sorte bjælker i en film. Billedet fylder bare så meget mere, at man for en gangs skyld ikke bemærkede bjælkerne.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 79>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu