recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MK Sound S150 Home Theater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MK Sound S150 Home Theater

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 20>
Forfatter
Besked
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 15:41
lave omdrejninger vil uværgeligt give mere brummende motorstøj ikke at forveksle med blæserstøj - specielt når den er et år gammel.. 
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

lave omdrejninger vil uværgeligt give mere brummende motorstøj ikke at forveksle med blæserstøj - specielt når den er et år gammel.. 

Måske, så meget ved jeg ikke om det.

Det er første gang at jeg laver sådan et møbel. men da jeg testede uden produkter i møblet, hvor blæseren bare kørte ved 40% styrke og jeg sad henne i vores sofa, så syns jeg ikke at støjen var så gal, hverken fra motor eller blæserstøj.

Den larmende hvert fald ikke mere end min NAS gør.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 16:29
Jeg har alle dage kørt med blæserstyring i mine mange tunede/overclockede PC´ere. Har endnu til gode og høre en blæser der ligefrem larmer mere (fra motoren) når man skruer ned for omdrejningerne. Så blæser styring er en rigtig fin ide, samt det at vælge én stor kontra flere små. 
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 16:35
den vil sikkert også drukne i det alm. baggrundsstøj hvis du sidder langt nok væk fra møblet men personligt har jeg det lille problem at hvis jeg først enn gang har hørt en lyd der ikke skal være der, så er det vanskeligt at sortere den væk igen - Nuke specielt i stille filmpassager - ser frem til billeder når det hænger på væggen med rigtigt indhold i..

Mvh. Jørgen V.
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

den vil sikkert også drukne i det alm. baggrundsstøj hvis du sidder langt nok væk fra møblet men personligt har jeg det lille problem at hvis jeg først enn gang har hørt en lyd der ikke skal være der, så er det vanskeligt at sortere den væk igen - Nuke specielt i stille filmpassager - ser frem til billeder når det hænger på væggen med rigtigt indhold i..

Mvh. Jørgen V.


Jeg har det lidt på samme måde:-)

Jeg skal nok tage flere billeder som projektet skrider frem:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Jeg har alle dage kørt med blæserstyring i mine mange tunede/overclockede PC´ere. Har endnu til gode og høre en blæser der ligefrem larmer mere (fra motoren) når man skruer ned for omdrejningerne. Så blæser styring er en rigtig fin ide, samt det at vælge én stor kontra flere små. 

Det er sku utroligt som avatar og 2 små tekst linier i den grad (sikkert utilsigtet) kan komme til at lyde komiske,- ganske sikkert fordi man forsøger at kompensere for noget helt andet LOL LOL
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 18:44
Det eneste jeg ikke helt kan bestemme mig for, er om blæseren skal trække luft ud af møblet eller trække luft ind.

Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 19:45
Ser skisme godt ud Vilstrup. Blir godt at få gang i de lange filmaftener igen Thumbs Up
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Ser skisme godt ud Vilstrup. Blir godt at få gang i de lange filmaftener igen Thumbs Up


Jepsen, det bliver så lækkert at kunne give gas ved volumen og få en konge oplevelse :-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 16:29
hvordan har du sat din fancontroller til?.. via computer eller hvorledes:) da jeg også har tænkt mig at opsætte noget blæser til mit skab med forstærker for at det bliver nedkølet:)
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af Baun87 Baun87 skrev:

hvordan har du sat din fancontroller til?.. via computer eller hvorledes:) da jeg også har tænkt mig at opsætte noget blæser til mit skab med forstærker for at det bliver nedkølet:)


Det hele bliver trukket af denne strømforsyning

http://www.coolerkit.dk/shop/ekstern-230v-psu-2397p.html

Hvor fancontrolleren bliver tilsluttet og blæseren bliver tilsluttet direkte fancontrolleren
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af Baun87 Baun87 skrev:

hvordan har du sat din fancontroller til?.. via computer eller hvorledes:) da jeg også har tænkt mig at opsætte noget blæser til mit skab med forstærker for at det bliver nedkølet:)


Det hele bliver trukket af denne strømforsyning

http://www.coolerkit.dk/shop/ekstern-230v-psu-2397p.html

Hvor fancontrolleren bliver tilsluttet og blæseren bliver tilsluttet direkte fancontrolleren


fedt det tror jeg da jeg skal have købt mig :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu