recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lytte aften fredag d. 15. Juni - sidste udkald
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lytte aften fredag d. 15. Juni - sidste udkald

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lytte aften fredag d. 15. Juni - sidste udkald
    Sendt: 05-Juni-2012 kl. 00:02
Hej Recordere.

Jeg vil egentlig høre om der er interesse for en lytte aften af noget af mit udstyr. Har tidligere selv været til lyt hos flere, men altid på egen opfordring, så tænkte derfor det kunne være fedt at gøre noget den anden vej, så kan man også møde andre med samme interesse.Clap

Mit udstyr består af 5.1 XTZ surround sæt som fremgår af min signatur, sammen med en Marantz SR7002 som reciever.

Har tidligere snakket med nogen om det, men det er aldrig blevet til noget.

Er det noget som kunne have interesse? Er bosat i 2920 Charlottenlund.

Edit:

Hvis I ønsker at deltage, så smid en besked. Samtidigt må I meget gerne medbringe CD-afspiller / DAC eller lign. Sammen med CD'er / Blu-ray film.

Tilmeldte til lytteaften fredag d. 15. Juni kl. 20:

KSkruger
SOSfarum
Jonas_H

Hvis der er flere som ønsker at deltage, bedes I sende en PM.


Redigeret af mkirkelund - 13-Juni-2012 kl. 23:57
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 00:11
Æv - er altid interesseret i at høre andet anlæg . Men det er sku for langt væk
Til top
Kralle7800 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2011
Sted: Højslev, Danmar
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 00:22
Lyder spændendeWink

Du bor bare alt for langt væk.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 00:36
For langt væk? København er da ellers så centralt! Big smile

Men fair nok. SÅ må jeg se om der også er interesse fra ø-boerne. :)
Til top
kbi7874 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Sted: Stenløse
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbi7874 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 11:04

Hejsa

Kunne da være spændende at høre, så kunne man jo blive inspireret Tongue

Så jeg er klar
Til top
Kralle7800 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2011
Sted: Højslev, Danmar
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 12:11
Ja, det er for langt væk. Er fra midtjyllandTongue
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 12:43
Jeg er klar! Efterfølgende bytur er også en mulighed :)
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 12:54
Jeg synes også, at det kunne være spændende, at høre dit setup, så hvis der er plads til en mere, er jeg frisk Smile
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 13:00
Indtil videre er der 3 som har meldt sig på banen, så jeg tror jeg graver mig ned i kalenderen og finder en dag. :-) Har en stor chaiselong sofa, man sagtens kan være en del i, men det er selvfølgelig lidt på bekostning af lyden. Så hvis der er flere der er interesseret, så skriv. 

I kan forresten se lidt billeder af "bio'en" her.

Jonas @ En efterfølgende bytur er i den grad en mulighed.Big smile


Redigeret af mkirkelund - 05-Juni-2012 kl. 13:01
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 13:50
Æv...København må desværre betegnes som udkantsdanmark for mit vedkommende. Kunne ellers være fedt
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 18:10
en lytte aften/ session......den er jeg med på...hvis man kan denne dag der nåes frem til......
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 18:12
Er også frisk :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu