recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2

 Besvar Besvar Side  <1 255256257258259 262>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Tror det var mandag eller tirsdag jeg tilfældigvis så det så skyndte mig at bestille en, senere på dagen kunne man ikke længere finde varen på deres hjemmeside så havde ikke regnet med at jeg ville få den men idag kom der faktura og track&trace nummer. Burde måske have bestilt nogle stykker men så havde der nok været større risiko for at ordren blev annulleret.
Man kan være heldig ind imellem. Har prøvet et par gange med Blu-ray film, til gode priser.Big smile

Ja og nu kom pakken så....indeholdende et Censored phono forlængerkabel. Ringer så til Merlin og meldingen fra kundeservice er at man ikke kan få en ekstern harddisk for 88kr, men at han da kan sende en returlabel. Der står ellers harddisken på min faktura og nu skal jeg så ellers bruge tid på at returnere et ubrugeligt kabel for at få mine penge retur.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:35
Så kom der lidt blandet Blu-ray på vej fra Amazon. Alle har DK tekst.

 
Og en enkelt 3D film. Nu skal jeg bare af med 2D udgaven af den.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Tror det var mandag eller tirsdag jeg tilfældigvis så det så skyndte mig at bestille en, senere på dagen kunne man ikke længere finde varen på deres hjemmeside så havde ikke regnet med at jeg ville få den men idag kom der faktura og track&trace nummer. Burde måske have bestilt nogle stykker men så havde der nok været større risiko for at ordren blev annulleret.
Man kan være heldig ind imellem. Har prøvet et par gange med Blu-ray film, til gode priser.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:28
Tror det var mandag eller tirsdag jeg tilfældigvis så det så skyndte mig at bestille en, senere på dagen kunne man ikke længere finde varen på deres hjemmeside så havde ikke regnet med at jeg ville få den men idag kom der faktura og track&trace nummer. Burde måske have bestilt nogle stykker men så havde der nok været større risiko for at ordren blev annulleret.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Der skulle gerne være sådan en her på vej til mig, 1stk Lacie Starck 640GB 2,5" harddisk
Starck Mobile Hard Drive 640 GB
Kostede hele 88kr inkl fragt fordi forhandleren havde kvajet sig med prisen LOL
Sådan en vil jeg også have.Tongue

Me to Big smile gerne til samme pris LOL
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Der skulle gerne være sådan en her på vej til mig, 1stk Lacie Starck 640GB 2,5" harddisk
Starck Mobile Hard Drive 640 GB
Kostede hele 88kr inkl fragt fordi forhandleren havde kvajet sig med prisen LOL
Sådan en vil jeg også have.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

 
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 

Tillykke med den. Har selv en ældre Pioneer med direct motor stående, desværre med MC pick-up, så har ikke så meget fornøjelse af den.


Mange tak... den er indkøbt især til de indspillinger der kun kommer som samler vinyl, Tom Petty og bruce har en del, gamle dylan singler og soundtracks osv... men mon ikke den ender med at blive opgraderet efter en rum tid Wink


Og din gamle pio behøver da ikke at samle støv, HFK har da en NAD RIAA till 599,- som tager både MM & MC...

Der er RIAA i min reciever, så det var egentlig bare en ny pick-up der skal til, men for hunde hvor er de dyre Confused

Der findes vist ellers også en MC til MM "step-up" som er en lille forstærker. Men spørgsmålet er måske ellers også hvor god RIAA der sidder i den forstærker.
God nok til at jeg godt kan afspille vinyl med min MC pick-up. Skal dog skrue så højt op at S/N Ratio blir' for stortLOL
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 18:49
Der skulle gerne være sådan en her på vej til mig, 1stk Lacie Starck 640GB 2,5" harddisk
Starck Mobile Hard Drive 640 GB
Kostede hele 88kr inkl fragt fordi forhandleren havde kvajet sig med prisen LOL


Redigeret af db89 - 13-Juni-2012 kl. 18:49
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

 
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 

Tillykke med den. Har selv en ældre Pioneer med direct motor stående, desværre med MC pick-up, så har ikke så meget fornøjelse af den.


Mange tak... den er indkøbt især til de indspillinger der kun kommer som samler vinyl, Tom Petty og bruce har en del, gamle dylan singler og soundtracks osv... men mon ikke den ender med at blive opgraderet efter en rum tid Wink


Og din gamle pio behøver da ikke at samle støv, HFK har da en NAD RIAA till 599,- som tager både MM & MC...

Der er RIAA i min reciever, så det var egentlig bare en ny pick-up der skal til, men for hunde hvor er de dyre Confused

Der findes vist ellers også en MC til MM "step-up" som er en lille forstærker. Men spørgsmålet er måske ellers også hvor god RIAA der sidder i den forstærker.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

 
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 

Tillykke med den. Har selv en ældre Pioneer med direct motor stående, desværre med MC pick-up, så har ikke så meget fornøjelse af den.


Mange tak... den er indkøbt især til de indspillinger der kun kommer som samler vinyl, Tom Petty og bruce har en del, gamle dylan singler og soundtracks osv... men mon ikke den ender med at blive opgraderet efter en rum tid Wink


Og din gamle pio behøver da ikke at samle støv, HFK har da en NAD RIAA till 599,- som tager både MM & MC...

Der er RIAA i min reciever, så det var egentlig bare en ny pick-up der skal til, men for hunde hvor er de dyre Confused
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 16:57
 
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 

Tillykke med den. Har selv en ældre Pioneer med direct motor stående, desværre med MC pick-up, så har ikke så meget fornøjelse af den.


Mange tak... den er indkøbt især til de indspillinger der kun kommer som samler vinyl, Tom Petty og bruce har en del, gamle dylan singler og soundtracks osv... men mon ikke den ender med at blive opgraderet efter en rum tid Wink


Og din gamle pio behøver da ikke at samle støv, HFK har da en NAD RIAA till 599,- som tager både MM & MC...

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Old school!

Pioneer PL-990, 1450,- fra AV-Connection.

Tillykke med den. Har selv en ældre Pioneer med direct motor stående, desværre med MC pick-up, så har ikke så meget fornøjelse af den.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 255256257258259 262>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu