recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2

 Besvar Besvar Side  <1 257258259260261 262>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

"Directors Definitive Edition" er det en længere filmversion? Eller henfører det til ekstramaterialet?

Jeg vil tro, at der er nogle små/større ændringer i filmen. Det er ret brugt, at Director får lov til, at lægge sidste hånd på film, hvor der er kommet ny scener til, og andre er fjernet.

Det var også min tanke. På min gamle version står der 170 mins. Hvad står der på den nye?

Det er samme tid. Men jeg har været ud for en Directors cut, som var mindre end originalen. Så det kan være hvad som helst, der er lavet om.

Okay tak Flemming Overvejer stadig om jeg skal investere i en film jeg har i forvejen. Principielt er jeg imod det.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Okay tak Flemming Overvejer stadig om jeg skal investere i en film jeg har i forvejen. Principielt er jeg imod det.
Jeg tænkte også over det, i en uge eller to, men efter at have set billedet, er jeg glad for, at jeg købte den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Okay tak Flemming Overvejer stadig om jeg skal investere i en film jeg har i forvejen. Principielt er jeg imod det.

Jeg tænkte også over det, i en uge eller to, men efter at have set billedet, er jeg glad for, at jeg købte den.

Det er lige det. Jeg checker min film iaften om den er ok i billedet
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Den bliver jeg hvis nødt til at bestille, selvom den står 2 gange i samlingen i forvejen (laserdisc og bluray) 😜
Jeg har den også på Blu-Ray i forvejen. Du skal glæde dig til det billede den har, for det står bare super godt.Big smile
Det kan du også tro, at jeg gør. Har set den film +10 gange Tongue Har lige bestilt den samme sted, som du købte den.
Jeg har nok også set den ca. det samme antal gange. Den bliver bare ikke, dårligere med tiden. Du må gerne lige smide en besked, om hvad du synes om billedet.
Det skal jeg nok gøre... Glæder mig allerede til at se den igen... Som du skriver, er det nemlig en film, som ikke bliver dårligere med tiden...
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
Micras19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2010
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micras19 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 21:44
https://www.gucca.dk/heat-blu-ray-p30895

Til dem der kan vente et par uger
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2017 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af Micras19 Micras19 skrev:

https://www.gucca.dk/heat-blu-ray-p30895

Til dem der kan vente et par uger
Det var da en vild pris.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvad måtte du slippe for den Flemming? Det er min yndlingsfilm med de to krabater

115 alt inkl.

Den står til 8,99 £ for Prime Members. Så det er vel kun prisen hvis man handler meget hos amazon?

Næh, jeg kan heller ikke købe den ved Amazon. Har købe hos en market place sælger, som hedder godax-online-uk. Det er nummer 2 på listen. De var hurtige til at sende og filmen var hurtigt fremme.


Nå filmen så ringe ud, så ville bestille hos DODAX-ONLINE-UK, det var hos dem du bestilte? Standard shipping 5-10 days koster 10£. Det går altså ikke
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 12:52
Du skal bestille den igennem Amazon, så er prisen 1.82. Så det noget billigere.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du skal bestille den igennem Amazon, så er prisen 1.82. Så det noget billigere.


Okay, ja det er noget andet
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du skal bestille den igennem Amazon, så er prisen 1.82. Så det noget billigere.


Okay, ja det er noget andet

Ja, det er noget af en forskel.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du skal bestille den igennem Amazon, så er prisen 1.82. Så det noget billigere.


Okay, ja det er noget andet

Så er den bestilt til 116,03 kr, lev mellem 24/4 - 2/5
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du skal bestille den igennem Amazon, så er prisen 1.82. Så det noget billigere.


Okay, ja det er noget andet

Så er den bestilt til 116,03 kr, lev mellem 24/4 - 2/5

Jeg fik også en lang leverings tid. Min var 7 dage om at komme.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 257258259260261 262>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu