recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2

 Besvar Besvar Side  <1 258259260261262>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2017 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du skal bestille den igennem Amazon, så er prisen 1.82. Så det noget billigere.


Okay, ja det er noget andet

Så er den bestilt til 116,03 kr, lev mellem 24/4 - 2/5

Jeg fik også en lang leverings tid. Min var 7 dage om at komme.

Nå okay, så passer det nok meget godt når Påsken lægges til. Nu er jeg da spændt på hvor meget bedre billedet er. Sad og kiggede på den gamle Heat i en time iaftes, inden jeg slukkede og istedet så den rigtig gode film En Chance Til af Susanne Bier
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2017 kl. 12:11
Hvordan er så billedkvaliteten på den nye Heat??
 
 
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 17:17
Så fik jeg den nye Heat, men der er kun engelske tekster for hørehæmmede
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så fik jeg den nye Heat, men der er kun engelske tekster for hørehæmmede
Say what? Hvad er stregkoden på den? Den jeg har er det 5039036075992. Har du haft den i maskinen? For det står ikke på coveret, men der er DK tekst på, + en masse mere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så fik jeg den nye Heat, men der er kun engelske tekster for hørehæmmede

Say what? Hvad er stregkoden på den? Den jeg har er det 5039036075992. Har du haft den i maskinen? For det står ikke på coveret, men der er DK tekst på, + en masse mere.

Pyha så er jeg mere rolig For dårligt det ikke står udenpå hvad der er af tekster
Lidt pudsigt den er sendt fra Tyskland

Redigeret af Kampus - 25-April-2017 kl. 17:41
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så fik jeg den nye Heat, men der er kun engelske tekster for hørehæmmede

Say what? Hvad er stregkoden på den? Den jeg har er det 5039036075992. Har du haft den i maskinen? For det står ikke på coveret, men der er DK tekst på, + en masse mere.

Pyha så er jeg mere rolig For dårligt det ikke står udenpå hvad der er af tekster
Uh, ud af alle de titler jeg har fra udlandet, der er det oftere, at det ikke står om at der er DK tekst på. Det er faktisk ret irriterende, for ind imellem, så er der nogle titler som aldrig er udkommet herhjemme, men som kan købes. Så er det ikke godt, at det ikke kan ses på coveret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Lidt pudsigt den er sendt fra Tyskland
Det selskab sender umiddelbart en del derfra. Heller det, end kanaløerne. Hvor lang tid tog det så for dig? Jeg er også spændt på, hvad du siger til billedet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Lidt pudsigt den er sendt fra Tyskland

Det selskab sender umiddelbart en del derfra. Heller det, end kanaløerne. Hvor lang tid tog det så for dig? Jeg er også spændt på, hvad du siger til billedet.

Bestilt d.14, sendt d.18, så 7 dg undervejs - det er okay
Checker lige billedet om lidt

Det ser godt ud. Nu kan man se fifty shades of black. Og så er lyden også bedre end før. Kan stadigvæk ikke forstå hvorfor lyden holdes igen når pengetransporten sprænges.

Redigeret af Kampus - 25-April-2017 kl. 19:18
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:13

Fik bestilt Heat på CDON i går, jeg håber billedekvaliteten er på niveau med de andre "fully remastered in 4K" BD'ere så som Bad Boys, Jerry Maguire og andre 90'ere film Smile

Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Fik bestilt Heat på CDON i går, jeg håber billedekvaliteten er på niveau med de andre "fully remastered in 4K" BD'ere så som Bad Boys, Jerry Maguire og andre 90'ere film Smile

Det er den. Den står super godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Fik bestilt Heat på CDON i går, jeg håber billedekvaliteten er på niveau med de andre "fully remastered in 4K" BD'ere så som Bad Boys, Jerry Maguire og andre 90'ere film Smile

Det er den. Den står super godt.
 
Det vil jeg glæde mig til Smile
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Jeg er også spændt på, hvad du siger til billedet.


Checker lige billedet om lidt

Det ser godt ud. Nu kan man se fifty shades of black. Og så er lyden også bedre end før. Kan stadigvæk ikke forstå hvorfor lyden holdes igen når pengetransporten sprænges.
Hov, du kan da ikke bare redigere, så jeg så  jo ikke, at du har tjekket filmen. Men godt, at du kunne lide kvaliteten.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 258259260261262>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu