recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2

 Besvar Besvar Side  <1 259260261262>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Jeg er også spændt på, hvad du siger til billedet.


Checker lige billedet om lidt

Det ser godt ud. Nu kan man se fifty shades of black. Og så er lyden også bedre end før. Kan stadigvæk ikke forstå hvorfor lyden holdes igen når pengetransporten sprænges.
Hov, du kan da ikke bare redigere, så jeg så  jo ikke, at du har tjekket filmen. Men godt, at du kunne lide kvaliteten.
For ikke at få for mange beskeder, som folk får ondt i bag af LOL

Har ikke set filmen endnu, men checket den i fuldt dagslys. og når man kan se hvad der sker i de mørke scener, må det være rigtigt godt, når filmen ses i mørke Big smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Jeg er også spændt på, hvad du siger til billedet.


Checker lige billedet om lidt

Det ser godt ud. Nu kan man se fifty shades of black. Og så er lyden også bedre end før. Kan stadigvæk ikke forstå hvorfor lyden holdes igen når pengetransporten sprænges.
Hov, du kan da ikke bare redigere, så jeg så  jo ikke, at du har tjekket filmen. Men godt, at du kunne lide kvaliteten.
For ikke at få for mange beskeder, som folk får ondt i bag af LOL

Har ikke set filmen endnu, men checket den i fuldt dagslys. og når man kan se hvad der sker i de mørke scener, må det være rigtigt godt, når filmen ses i mørke Big smile
Nåh derfor. Ja, der er nogen, som hurtigt får ondt i røven.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2017 kl. 22:45
Har lige hentet en 50" Panasonic VT50 skærm til soveværelset 😎
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2017 kl. 19:41
Fragtmanden var lige forbi i dag, med to nye skærme til kærestens og min egen PC. ...Pænt af ham!

Med et par demomodeller til 1021 € inkl. forsendelse, blev tiden endelig opportun til at få udvidet skrivebordets real-estate fra 27" og 1080p til 43" og 4K

Man bliver jo ældre, så man er vel nødt til at beskytte sine øjne, ikke sandt?


Redigeret af TBC1 - 24-Maj-2017 kl. 07:46
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 22:48
Er det rent faktisk 43" monitors eller er det TV?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 21:26
En enkelt 4K film, som jeg fik lov til, at købe i Elgiganten for en hund.


Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 21:29
Go film og go pris
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 22:04
Modtog Olsen Banden Boks i dag fra CDON, men desværre er flip holderne knækket i akslerne.

Den var kun indpakket i en boblekuvert, og har været forsvundet hos PostNord.
Nogen der har erfaringer med CDON's kundeservice på det punkt? (Har udfyldt formular)
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Modtog Olsen Banden Boks i dag fra CDON, men desværre er flip holderne knækket i akslerne.

Den var kun indpakket i en boblekuvert, og har været forsvundet hos PostNord.
Nogen der har erfaringer med CDON's kundeservice på det punkt? (Har udfyldt formular)

Uh, den er ikke helt god. Jeg har været ude for det, et par gange. Og hvergang skulle have pakken tilbage, og så kan du få en ny. Kan være at det er ændret. Det er lidt over et år, siden at det er sket sidste gang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Modtog Olsen Banden Boks i dag fra CDON, men desværre er flip holderne knækket i akslerne.

Den var kun indpakket i en boblekuvert, og har været forsvundet hos PostNord.
Nogen der har erfaringer med CDON's kundeservice på det punkt? (Har udfyldt formular)

Uh, den er ikke helt god. Jeg har været ude for det, et par gange. Og hvergang skulle have pakken tilbage, og så kan du få en ny. Kan være at det er ændret. Det er lidt over et år, siden at det er sket sidste gang.
Problemet ligger i at returportoen nok kommer ret højt op i pris, 220 kr hvis den skal til Sverige, hvor den jo kommer fra. Mon jeg skal betale det? Boksen kostede 299,- plus for 29 kr dårlig indpakning.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Modtog Olsen Banden Boks i dag fra CDON, men desværre er flip holderne knækket i akslerne.

Den var kun indpakket i en boblekuvert, og har været forsvundet hos PostNord.
Nogen der har erfaringer med CDON's kundeservice på det punkt? (Har udfyldt formular)

Uh, den er ikke helt god. Jeg har været ude for det, et par gange. Og hvergang skulle have pakken tilbage, og så kan du få en ny. Kan være at det er ændret. Det er lidt over et år, siden at det er sket sidste gang.

Problemet ligger i at returportoen nok kommer ret højt op i pris, 220 kr hvis den skal til Sverige, hvor den jo kommer fra. Mon jeg skal betale det? Boksen kostede 299,- plus for 29 kr dårlig indpakning.


Du får en retur endelig, som du kan bruge.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Modtog Olsen Banden Boks i dag fra CDON, men desværre er flip holderne knækket i akslerne.

Den var kun indpakket i en boblekuvert, og har været forsvundet hos PostNord.
Nogen der har erfaringer med CDON's kundeservice på det punkt? (Har udfyldt formular)

Uh, den er ikke helt god. Jeg har været ude for det, et par gange. Og hvergang skulle have pakken tilbage, og så kan du få en ny. Kan være at det er ændret. Det er lidt over et år, siden at det er sket sidste gang.
Problemet ligger i at returportoen nok kommer ret højt op i pris, 220 kr hvis den skal til Sverige, hvor den jo kommer fra. Mon jeg skal betale det? Boksen kostede 299,- plus for 29 kr dårlig indpakning.


Du har da gratis retur til CDON. Og hvis du validerer dine kontaktdata (navn, adresse, CPR nummer) med dem, så sender de også gerne en ny version før de har modtaget den gamle. Desværre kan jeg ikke helt huske, hvordan man får valideret kontaktdata. Det er adskillige år siden, at jeg gjorde det, og det var fordi jeg hyppigt fik defekte ting fra dem.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 259260261262>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu