recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2

 Besvar Besvar Side  <12345 262>
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 17:36
Jeg fik lidt godt fra ibsen2 i dag med posten :)





FF 1+2 er dog ikke i papæske ;)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 17:40
Glæd dig , Batman Begins først , og The Dark Knight lige efter , de er bare godeSmile,,,Og The Patriot er en af de bedste film jeg har , synes at den er fantastisk god. Og så er den i extended , det må jeg lige se om min er....ellers skal jeg da også have den....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 17:43
The Patriot er godt nok ikke EE, jeg tog bare et tilfældigt billede Smile Men den er sgu da skide god ihvertfald ;)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Glæd dig , Batman Begins først , og The Dark Knight lige efter , de er bare godeSmile,,,Og The Patriot er en af de bedste film jeg har , synes at den er fantastisk god. Og så er den i extended , det må jeg lige se om min er....ellers skal jeg da også have den....
MVH
Troede kun The Patriot findes i Extended. Min er fra dvd.co.uk d. 16.04.08 til 8,99 £. Det var inden jeg vidste det var risikabelt at købe film derfraLOL
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Glæd dig , Batman Begins først , og The Dark Knight lige efter , de er bare godeSmile,,,Og The Patriot er en af de bedste film jeg har , synes at den er fantastisk god. Og så er den i extended , det må jeg lige se om min er....ellers skal jeg da også have den....
MVH
Troede kun The Patriot findes i Extended. Min er fra dvd.co.uk d. 16.04.08 til 8,99 £. Det var inden jeg vidste det var risikabelt at købe film derfraLOL
Har lige set efter , min er som på billedet , Extended cut , heldigvisLOL....
MVH


Redigeret af hopgreve - 08-Juni-2012 kl. 19:38
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Glæd dig , Batman Begins først , og The Dark Knight lige efter , de er bare godeSmile,,,Og The Patriot er en af de bedste film jeg har , synes at den er fantastisk god. Og så er den i extended , det må jeg lige se om min er....ellers skal jeg da også have den....
MVH
Troede kun The Patriot findes i Extended. Min er fra dvd.co.uk d. 16.04.08 til 8,99 £. Det var inden jeg vidste det var risikabelt at købe film derfraLOL
Har lige set efter , min er som på billedet , Extended cut , heldigvisLOL....
MVH
Dejligt! Den er nemlig ikke spor for lang, når den er så god LOL
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 00:18
HejSmile
Nu har jeg i en periode på 16 dage spejdet efter posten , som skal komme med Avartar 3D fra Panasonic dk. Hvad er jeres erfaring kan det tage så lang tid?
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 00:27
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:



HejSmile
Nu har jeg i en periode på 16 dage spejdet efter posten , som skal komme med Avartar 3D fra Panasonic dk. Hvad er jeres erfaring kan det tage så lang tid?

Mine tidligere avatars, der er gået 4-6 uger. Så det kan godt tage lidt tid.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PNS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2012
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PNS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 14:12
Hej Flemming.
 
Den kan optage 2 forskellige kanaler samtidigt, men jeg kan IKKE optage 1 kanal og så se en anden på den. Jeg har ikke behovet da jeg har koblet den til Stofa og ikke på Terristerial.
 
Jeg er meget glad for den for den laver nogle perfekte optagelser, er meget nem at bruge og indstille og alt det ekstra man kan med den over nettet er også godt. Når det så er sagt må jeg erkende det IKKE er en SONY. Alt det som er en selvfølge i min gamle SONY findes enten ikke eller også skal det instilles manuelt på min nye LG. Feks hvis jeg vil lave en optagelse fra Guiden og så lige lægge ekstra 10 minnutter til i slutningen af optagelsen, foregår manuelt. Når det tiden er rettet manuelt forsvinder selve programnavnet jeg optager og bliver erstattet af den kanal og tidspunkt jeg optager på.
 
Mvh
Pns
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af PNS PNS skrev:

Hej Flemming.
 
Den kan optage 2 forskellige kanaler samtidigt, men jeg kan IKKE optage 1 kanal og så se en anden på den. Jeg har ikke behovet da jeg har koblet den til Stofa og ikke på Terristerial.
 
Jeg er meget glad for den for den laver nogle perfekte optagelser, er meget nem at bruge og indstille og alt det ekstra man kan med den over nettet er også godt. Når det så er sagt må jeg erkende det IKKE er en SONY. Alt det som er en selvfølge i min gamle SONY findes enten ikke eller også skal det instilles manuelt på min nye LG. Feks hvis jeg vil lave en optagelse fra Guiden og så lige lægge ekstra 10 minnutter til i slutningen af optagelsen, foregår manuelt. Når det tiden er rettet manuelt forsvinder selve programnavnet jeg optager og bliver erstattet af den kanal og tidspunkt jeg optager på.
 
Mvh
Pns
Tak for oplysningen. Jeg håber hvert år, at Sony eller Panasonic, kommer med sådan en maskine. De har altså lige været lidt bedre, end de andre med HDD i sin tid. Men det kommer nok ikke til at ske. Så jeg må nok nøjes med en af de andre, desværre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Glæd dig , Batman Begins først , og The Dark Knight lige efter , de er bare godeSmile,,,Og The Patriot er en af de bedste film jeg har , synes at den er fantastisk god. Og så er den i extended , det må jeg lige se om min er....ellers skal jeg da også have den....
MVH
Troede kun The Patriot findes i Extended. Min er fra dvd.co.uk d. 16.04.08 til 8,99 £. Det var inden jeg vidste det var risikabelt at købe film derfraLOL

Yeah, den er også EE nu da jeg har undersøgt den nærmere :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 15:35
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 262>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu