recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 2

 Besvar Besvar Side  <1 45678 262>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Der skulle gerne være sådan en her på vej til mig, 1stk Lacie Starck 640GB 2,5" harddisk
Starck Mobile Hard Drive 640 GB
Kostede hele 88kr inkl fragt fordi forhandleren havde kvajet sig med prisen LOL
Sådan en vil jeg også have.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Der skulle gerne være sådan en her på vej til mig, 1stk Lacie Starck 640GB 2,5" harddisk
Starck Mobile Hard Drive 640 GB
Kostede hele 88kr inkl fragt fordi forhandleren havde kvajet sig med prisen LOL
Sådan en vil jeg også have.Tongue

Me to Big smile gerne til samme pris LOL
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:28
Tror det var mandag eller tirsdag jeg tilfældigvis så det så skyndte mig at bestille en, senere på dagen kunne man ikke længere finde varen på deres hjemmeside så havde ikke regnet med at jeg ville få den men idag kom der faktura og track&trace nummer. Burde måske have bestilt nogle stykker men så havde der nok været større risiko for at ordren blev annulleret.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Tror det var mandag eller tirsdag jeg tilfældigvis så det så skyndte mig at bestille en, senere på dagen kunne man ikke længere finde varen på deres hjemmeside så havde ikke regnet med at jeg ville få den men idag kom der faktura og track&trace nummer. Burde måske have bestilt nogle stykker men så havde der nok været større risiko for at ordren blev annulleret.
Man kan være heldig ind imellem. Har prøvet et par gange med Blu-ray film, til gode priser.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:35
Så kom der lidt blandet Blu-ray på vej fra Amazon. Alle har DK tekst.

 
Og en enkelt 3D film. Nu skal jeg bare af med 2D udgaven af den.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Tror det var mandag eller tirsdag jeg tilfældigvis så det så skyndte mig at bestille en, senere på dagen kunne man ikke længere finde varen på deres hjemmeside så havde ikke regnet med at jeg ville få den men idag kom der faktura og track&trace nummer. Burde måske have bestilt nogle stykker men så havde der nok været større risiko for at ordren blev annulleret.
Man kan være heldig ind imellem. Har prøvet et par gange med Blu-ray film, til gode priser.Big smile

Ja og nu kom pakken så....indeholdende et Censored phono forlængerkabel. Ringer så til Merlin og meldingen fra kundeservice er at man ikke kan få en ekstern harddisk for 88kr, men at han da kan sende en returlabel. Der står ellers harddisken på min faktura og nu skal jeg så ellers bruge tid på at returnere et ubrugeligt kabel for at få mine penge retur.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Ja og nu kom pakken så....indeholdende et Censored phono forlængerkabel. Ringer så til Merlin og meldingen fra kundeservice er at man ikke kan få en ekstern harddisk for 88kr, men at han da kan sende en returlabel. Der står ellers harddisken på min faktura og nu skal jeg så ellers bruge tid på at returnere et ubrugeligt kabel for at få mine penge retur.
Hold da op.Ouch Det kan godt være, at der forkert pris, og de ikke vil sælge til det, men at sende et kabel, det er lidt irriterende. Især når der står harddisc på.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jvks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 12:27
Nu er jeg rigtig misundelig Cry
http://www.trustedreviews.com/panasonic-tx-p65vt50_TV_review


Redigeret af jvks - 14-Juni-2012 kl. 12:28
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krusty the Clow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 17:20
fra planetaxel

har ikke DK tekst


Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af jvks jvks skrev:

Nu er jeg rigtig misundelig Cry
http://www.trustedreviews.com/panasonic-tx-p65vt50_TV_review
Misundelig? Det er da bare, at hive muldvarpen fremTongue
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Krusty the Clow Krusty the Clow skrev:

fra planetaxel
har ikke DK tekst


Man skulle tro, at du vidste, at der ville komme et spørgsmål, hvis du ikke skrev det med det samme.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 23:10
En tur i Blockbusters brugtmarked medførte følgende indkøb:
 
 
 


I alt: 470,-

Men hvor jeg dog hader de klistermærker, de sætter inde i coveret. Det er næsten umuligt at få af uden at ødelægge noget.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 262>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu