recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG HR925N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG HR925N

 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 18>
Forfatter
Besked
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af NitroBlast NitroBlast skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Det gør jeg. Min nuværende Vantage HD 8000C skal nemlig være tændt for at få tv signal igennem op til tv, og det er jeg træt af
 
Du kan da bare købe et dobbeltstik til antenne - problem løst.
Dobbeltstik er ikke til andet end at smide i skraldespanden... Alt for meget tab og for meget indstråling af støj< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

http://www.av-cables.dk/antennefordeler/professionel-antennefordeler-2-vejs.html
Jeg arbejder som Radio/TV fagtekniker så jeg kender dem godt, og jeg kunne bare få en på arbejdet Wink< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:39
En afskærmet F-connector har ikke mere indstråling end et kabel alene har. Men det er klart, at når du deler signalet, så mister du noget. Ligesom du gør når du deler det via passthrough i optageren...

Redigeret af Yakken - 01-Oktober-2012 kl. 20:39
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af NitroBlast NitroBlast skrev:

Jeg bruger denne fra harald-skrald, og den virker upåklageligt:
 
De er bestemt ikke meget værd den slags t-fordelere... Der er rigtig meget tab i dem, så du skal bare være glad for at du har et højt indgangssignal hvis ikke du oplever pixeleringer m.m.< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:40
Har vel ikke lige så stor betydning ved digitalt signal
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:41
Så kan en forstærker vel klare dit problem 
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

En afskærmet F-connector har ikke mere indstråling end et kabel alene har. Men det er klart, at når du deler signalet, så mister du noget. Ligesom du gør når du deler det via passthrough i optageren...
Jeg kender en masse til højfrekvent stråling gennem mit arbejde, og udstyr til at mindske det. Og ved også en masse om dB værdier med tab/forstærkning < id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Har vel ikke lige så stor betydning ved digitalt signal
Jo det har meget stor betydning ved digitalt signal... Der er tabet nøjagtigt lige så stort som ved analog
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Så kan en forstærker vel klare dit problem 
Hvilket problem?< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:55
Jeg mister intet, og har ingen pixeleringer - mit indgangssignal bliver splittet (med harald-skrald-splittere) til 4 apparater. Og selv med dette, er signalstyrken ifølge mit TV oppe i den høje ende. 
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af NitroBlast NitroBlast skrev:

Jeg mister intet, og har ingen pixeleringer - mit indgangssignal bliver splittet (med harald-skrald-splittere) til 4 apparater. Og selv med dette, er signalstyrken ifølge mit TV oppe i den høje ende. 
Du kan ikke regne med signalmåleren i dit tv da den føler på alt, og dermed også støjen... Hvis du vil have en præcis måling, så skal du have foretaget en dB-måling med en Promax eller lignende...

Men dejligt du ikke har pixeleringer, der har du været heldig når du bruger t-splittere< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Til top
Squiffy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Squiffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 05:40
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

e) og f) får du ikke med LG-optageren. f) får du ikke med nogen optager overhovedet.
Jeg har LG'en og det fungerer fint med at kopiere optagelser fra ikke-krypterede kanaler til en usb harddisk.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu