recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG HR925N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG HR925N

 Besvar Besvar Side  <1 1112131415 18>
Forfatter
Besked
Vedalt2300 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vedalt2300 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 11:13
Please kan folk ikke lade være med altid at hi-jacke trådene.
 
Hvis i vil diskutere T-splittere, så opret da en tråd om emnet, istedet for at søle denne tråd til.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af Squiffy Squiffy skrev:


Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

e) og f) får du ikke med LG-optageren. f) får du ikke med nogen optager overhovedet.
Jeg har LG'en og det fungerer fint med at kopiere optagelser fra ikke-krypterede kanaler til en usb harddisk.

Jeg var måske ikke præcis nok. LG'en kan godt gemme optagelserne på en ekstern USB-enhed, men det burde ikke være muligt at åbne dem på andre enheder end den LG-optager du har købt.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Squiffy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Squiffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Jeg var måske ikke præcis nok. LG'en kan godt gemme optagelserne på en ekstern USB-enhed, men det burde ikke være muligt at åbne dem på andre enheder end den LG-optager du har købt.
Den lægger optagelserne som .ts filer på USB harddisken. Jeg kan se optagelserne i Windows Media Player, så mon ikke de kan læses af andre afspillere. Smile
Til top
Church Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Church Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 23:17
TongueVar der nogen svar på det her??
Mvh Church
Til top
philips Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2006
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér philips Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af PNS PNS skrev:

Hej Alle
 
Jeg har købt denne recorder og har efterfølgende fundet ud af at jeg ikke kan sortere kanalerne som jeg vil have dem til at ligge. I den danske guide kan jeg se at jeg har muligheden for at lave en favoritliste, blokere for en kanal eller helt skippe den. I den engelske guide har jeg muligheden for at editere i mine kanaler som jeg vil. Dette virker dog kun hvis maskinen er sat op til England eller Tyskland. Problemet er bare at jeg kun får muligheden for at vælge de 4 nordiske lande og derfor ikke kan sortere kanalerne.
Havde de samme problemer med mine Samsung TV indtil jeg læste herinde hvordan jeg skifter land.
Jeg HAR prøvet at kontakte LG, men de vil ikke give mig oplysninger om hvordan jeg skifter land. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?

Som jeg kan se det er der ikke kommet et svar på om kanalerne kan sorteres.
 
Det punkt drillede også mig rigtig meget på en LG HR570C maskine, men jeg anvendte nedenstående metode:
Du er nødt til at lægge kanalerne ind igen. Hvis du har kabeltv er det side 28 i manualen til 925N maskinen.
På et tidspunkt kommer nedenstående frem og
Her skal du fjerne fluebenet i "Automatisk nummerering (LCN)
 
Efterfølgende tror jeg du kan flytte rundt med programmerne i punktet Kanalredigering (ses også i nedstående billede).
 
Du eller andre må gerne give et vink om det virker Smile, da jeg også har set på 925N maskinen, men synes det er en stor mangel, hvis kanalerne ikke kan sorteres.
 
 
 
 
 


Redigeret af philips - 20-Oktober-2012 kl. 12:21
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 13:38
Det virker ikke. Den metode prøvede jeg under testen af maskinen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Squiffy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Squiffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af philips philips skrev:

Som jeg kan se det er der ikke kommet et svar på om kanalerne kan sorteres.

Med den nyeste SW er det muligt at flytte kanalerne rundt og kanalnummeret ændrer sig automatisk til valgt position. Det vil sige at flyttes en kanal til første position i kanallisten, så får den Nr 1, den næste får 2 osv. Jeg mener at jeg slog LCN fra, da jeg oprindeligt indstillede kanalerne.

Til top
yakj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yakj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 18:42
Vedr. Kanalsortering.
Fra LG Support er i dag oplyst, at muligheden for kanalsortering kommer
som opdatering, men man er endnu ikke i stand til at oplyse, hvornår det kommer
yak
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 21:53
Samme besked fik vi da vi rapporterede problemet under vores test.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 15:02
Hvis man udelukkende kigger på rå billedkvalitet - kan LG HR925N så måle sig med Samsungs E8900 recorder? - eller er der forskel på dem rent billedmæssigt?
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 20:07
Jeg har både en LG og Samsung, har ikke konstateret forskel på billedkvalitet kører på et DVB-T fællesantenneanlæg.
Så jeg kan ikke udtale mig om DVB-C men jeg kan ikke forestille mig forskelle.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 20:21
Jeg så ikke nogen forskelle på de to i vores test. De stod dog ikke side-by-side, så om der har været små forskelle er svært at udtale sig 100% om, men der var ikke noget at udsætte på billedet på nogen af dem på DVB-C.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1112131415 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu