Siden 2003     Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold     720.000 besøg. 262.000 unikke besøgende   (Jan 2013) 
Forside Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Når BD-film ikke har HD-lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Indlæg som besvares
jake51 Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 02-Januar-2005
By, Land: Randers, DK
Status: Offline
Beskeder: 1801
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jake51 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Når BD-film ikke har HD-lyd
    Sendt: 27-Juni-2012 kl. 15:59
Jeg har lige købt seks film på indernettet
To af dem har til min skræk kun gammeldaws DD5.1: Zodiac og The Prestige
Det er en skandale, intet mindre...
Når nu de fire andre har
Nå, så må jeg se mig bedre for næste gang
mvh Jakob
Til top
lunddal Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 09-Februar-2006
By, Land: Danmark
Beskeder: 6907
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat lunddal Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 16:11
Nu er det jo udgivelser fra Blu-rays barndom, og specielt Warner var slemme til kun at lægge DD5.1 på - de er dog gerne i højere bitrate end på DVD.
Til top
Naiera Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 15-August-2004
By, Land: Aarhus
Beskeder: 8599
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Naiera Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 16:21
Der er godt nok langt imellem udgivelser uden HD-lyd.

Har du en afspiller der kan lide at køre region A-udgivelser, så har den amerikanske udgivelse af The Prestige et smækkert LPCM-spor.
Til top
Kampus Se Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Medlem siden: 18-April-2007
By, Land: Østjylland
Beskeder: 24560
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Kampus Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 16:36
Til top
Naiera Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Naiera Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 16:40
Blu-ray.com sigter efter at have alle udgivelser fra alle lande.
Til top
jake51 Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 02-Januar-2005
By, Land: Randers, DK
Beskeder: 1801
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jake51 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 16:44
Naiera: Men den usa'ske Prestige har ikke danske subs...

Redigeret af jake51 - 27-Juni-2012 kl. 16:45
mvh Jakob
Til top
Naiera Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Naiera Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 16:46
Nej. Så du må vælge. Eller købe en BD-brænder og tage de danske undertekster fra den danske udgivelse og smide dem på den amerikanske udgivelse.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down