recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Super Madonna billetter til salg! SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Super Madonna billetter til salg! SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Super Madonna billetter til salg! SOLGT
    Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:16
Hejsa

2 billetter til Madonna koncerten på mandag d.2 juli i Parken

Der er tale om 2 billetter i bedste siddeplads kategori (C tribune, nedre C6, række 11, plads 113 og 114)

Købspris: 3040,-

Sælges samlet for højeste bud over 1000,- 

Der er tale om printselv billetter.

Billetter bliver sendt på mail når betalingen er modtaget, eller man kan afhente og betale kontant i Vejen 6600


Mvh

Jesper 

SOLGT!!!


Redigeret af Jesper75 - 30-Juni-2012 kl. 13:34
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 17:50
Jeg vil gerne ligge ud med at byde kr. 600 for dem begge.

Jeg er ikke så meget fan at jeg vil give kr1000, selvom det sikkert er gode pladser.
Til top
Jesper75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Jeg vil gerne ligge ud med at byde kr. 600 for dem begge.

Jeg er ikke så meget fan at jeg vil give kr1000, selvom det sikkert er gode pladser.

Tak for budet, men det sælger jeg dem ikke til Smile
Til top
Jesper75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 22:05
Lader bare annoncen køre lidt endnu, og prisen er bare 1000,- for begge billetter, så første mand til møllen Smile
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 13:26
Jeg kan være med på kr 800 for billetterne. Men jeg skal gerne have besked lidt tjept, da jeg skal finde barnepige
Til top
Jesper75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Jeg kan være med på kr 800 for billetterne. Men jeg skal gerne have besked lidt tjept, da jeg skal finde barnepige

Har næsten lige fået et bud på de 1000,- og ikke fået nået at lukke denne annonce, men de er solgt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu