recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe noget på amazon.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe noget på amazon.com

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 20:24
For et par år siden var pundet næsten nede at røre euroen. Jeg tror, at laveste kurs var 795. Men ellers har det i lang tid ligget omkring 850.

Amazon er forresten ikke "bare" en webbutik. Det var en af de allerførste af slagsen. De startede i USA i 1995 - altså kun et år eller to efter, at man her i Danmark overhovedet begyndte at markedsføre internetadgang for private brugere.


Redigeret af Allan Olesen - 29-Juni-2012 kl. 20:30
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 06:49
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:39: Nå - nu er det bestilt og købt på amazon.uk. Var lidt i tvivl om deres valutaomregning fordi deres DKK gav et sted mellem 10 og 15,- mere end valutakurser.dk. Så jeg slog den fra. Summen blev også et par pund mere end puslespillet stod til, men det er måske mastercard gebyr. Så også denne "Eligible for Free Super Saver Delivery", så jeg regnede med at det var den jeg skulle bruge.
Jeg modtog pakken i går aftes. Så det var jo ret hurtigt, særligt i betragtning af at jeg bestilte den i fredags - lige inden en weekend.  Smile 
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 08:32
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg modtog pakken i går aftes. Så det var jo ret hurtigt, særligt i betragtning af at jeg bestilte den i fredags - lige inden en weekend.  Smile 

Det er 3 arbejdsdage hvis ellers jeg tæller rigtigt? Det er skisme imponerende hurtigt når du samtidigt valgte super saver delivery, herligt.. God fornøjelse med at pusle..
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigBen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af minusop minusop skrev:

Lidt ØV at pundet står så stærkt for tiden....

Det er ikke så meget pundet, der er stærkt. Det er Euro'en der er svækket. 

Når du derfor oplever, at pundet koster flere danske kroner end tidligere, er det fordi den danske krone kursmæssigt er låst til Euro'en. 

Var den ikke det, ville pundet alt andet lige være noget billigere. Det samme ville i øvrigt gælde i forhold til USD og NOK også. 




Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 08:53
For mig er det godt at NOK ligger tæt på 1:1 i forhold til DKK. Fordi jeg får min løn fra Norge......  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 18:43
Men jo - jeg synes faktisk at fra fredag over middag til onsdag sidst på eftermiddagen eller om aftenen (jeg var ikke hjemme), er ret pænt hurtigt ekspederet - selvom jeg valgte den gratis fragt. Det næste projekt bliver at tage bussen en tur i Bauhaus på mandag og købe en plade, som jeg kan bygge en puslespilsplade af. Vi har et bord ude på den lukkede altan - og det er langt nok, med udtrækspladerne - men selvfølgelig ikke bredt nok...  LOL  Så jeg må snedkerere lidt, og lave en plade af en krydsfiner eller MDF plade, der har de rette dimensioner og gerne lidt til. Jeg tænkte at hvis jeg køber én plade, så er den jo rigeligt lang (2,4 - 2,5 m afhængig af standard). Men så kunne jeg få dem til at save det af den er for lang, så pladen bliver 200 cm lang. Det der så saves af deles i to lige store strimler, der så skal bruges til at gøre pladen bred nok. Her kan jeg så måske finde nogle strimler af noget i deres rester, som jeg kan sætte bagpå, til at samle de tre stykker plade til én plade. Derudover vil jeg købe nogle lister og sætte på pladen hele vejen rundt, så risikoen for at man kommer til at skubbe nogle brikker på gulvet minimeres. Jeg tænkte også på at købe noget som jeg kan lave et par eller fire trekantede stykker af og sætte på bagsiden, så pladen bliver vippet lidt op.
 
Jeg er bare lidt i tvivl om hvad tykkelse, der er nødvendigt på pladen. Jo tyndere jo billigere og dermed bliver pladen også lettere at håndtere, hvis man skal flytte på den. Men hvis den skal vippes lidt op på skrå, skal den jo kunne bære sig selv uden at bøje. Men det skal nok være enten en 9 mm eller 12 mm plade, ville jeg gætte på. Jeg håber 9 mm er ok - den er tung nok...
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 15:19
Har du ikke lavet puslespillet endnu!!??
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Har du ikke lavet puslespillet endnu!!??
 
LOL  LOL  LOL  LOL  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu