recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Pæn iPad Stand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Pæn iPad Stand

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Pæn iPad Stand
    Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:34
Jeg mangler en lækker iPad stand lidt alá denne her:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=622349

Så hvis der er nogen der ligger inde med sådanne en eller lignende de ikke bruger, så send da link og pris.

Jeg er lidt for nærrig til at give 300-400 kr. Smile

/Christian
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 14:35
Hvis ikke du får nogle bud så tjek evt. Dealextreme ud, de har et hav i alle mulige shapes and sizes. Til ingen penge. :-)
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 14:54
Tak for tippet..

Der er rigeligt at vælge imellem, men om det er lækkert er jeg ikke helt sikker på :-)


Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 17:43
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 18:06

Undskyld, ved godt det er off topic, plus dårlig stil...

Men her kommer det alligevel... Smile

Du har købt en tablet i den dyre ende, og vil så ikke give de småpenge for en holder, pudsigt... Wink
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 18:35
longjohn2, tak.. der er godt mange at vælge imellem.

Jever... Det er helt ok.. Jeg ender nok også med at købe en af de lidt dyrere. Tanken var at det kunne være der var en der lå inde med en. Hvor der er sparet et par hundrede er der tjent et par hundrede..

God weekend
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu