recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Mediebox 2TB, Ekstern HDD 2TB & Blu Ray film.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Mediebox 2TB, Ekstern HDD 2TB & Blu Ray film.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Portuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juni-2012
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Portuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Mediebox 2TB, Ekstern HDD 2TB & Blu Ray film.
    Sendt: 29-Juni-2012 kl. 23:00
Følgende sælges og alt er i mint stand.


LaCie LaCinema PlayHD medieboks med 2TB harddisk - Rigtig god og stabil afspiller, æder alt jeg smider på den. Der er remote med og den er købt 22-06-2011. HDMI kabel medfølger.

Link: http://www.hifipriser.dk/medieboks/lacie-lacinema-playhd-2-tb-id-4871230.aspx?q=lacinema

WD My Book Essential 2TB. Kan bruges som medielager til overstående boks, hvis det ønskes. Den er med USB 3.0 og nedefter. Købt 08-07-2011

Link: http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-my-book-essential-wdbacw0020hbk-2-tb-id-4321088.aspx

-----------------

Blu Ray:

Quarantine
I Am Legend
The Fourth Kind
Zombieland
Day of The Dead
Paranormal Activity
The Road
Shutter Island
Shooter
Hancock
Cloverfield
Apocalypto
No Country For Old Men
Blood Diamond
Max Payne
Hurt Locker
Inception
Brüno
Brothers
Rejsen Til Saturn
Troy
This Is It
10.000 BC
Rambo 4
Monsters
Diary Of The Dead
Planet Earth - Hele boksen.


Der er blevet passet rigtig godt på alt! Ønskes der info om undertekster på filmene så må der spørges ind. De fleste er dog med danske, og mindst engelske undertekster.

Befinder sig i Lyngby

HBO: 2000,- alle bud noteres, jeg vil helst sælge samlet, men separate bud noteres også. Kommer der bud på 2000,- er det vinderen, og medmindre køber springer fra, går pakken til køber. Ellers løber den til onsdag kl. 12.00.

Også til salg på andre forummer!


Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 23:18
Shutter Island, Apocalypto, Inception, 10000 BC er de med dansk undertekst?
Hvad havde du tænkt dig at sælge planet earth boksen for og er der undertekst der?
Til top
Portuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juni-2012
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Portuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 23:27
Kan jeg først svare på hvilke undertekster der har hvad, fra på søndag af. Da filmene pt. ikke er hos mig selv. Men Planet Earth kan jeg huske kun er på engelsk.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu