recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver-afspiller grynet og pixeleret billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver-afspiller grynet og pixeleret billede

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jalokins Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juli-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jalokins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver-afspiller grynet og pixeleret billede
    Sendt: 05-Juli-2012 kl. 12:15
Hej!

Jeg vil høre om der er nogen på forumet, der kan hjælpe mig med min Denver DVD-afspiller. 
Når jeg afspiller en DVD på afspilleren er billedet meget grynet og pixeleret. Jeg har prøvet DVD'en i min computer, og der er billedet fint og skarpt. Afspilleren er tilsluttet et fladskærms-tv via et scart-stik. Hvad kan problemet være? Afspilleren er ret ny.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 12:23
Ny, men billig?
Til top
jalokins Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juli-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jalokins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 12:26
Ja!
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af jalokins jalokins skrev:

Afspilleren er tilsluttet et fladskærms-tv via et scart-stik.
 
Scart og fladskærme er ofte en dårlig kombination. Især hvis afspilleren er billig.
Til top
Michaelds Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Januar-2010
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af jalokins jalokins skrev:

Afspilleren er tilsluttet et fladskærms-tv via et scart-stik.
 
Scart og fladskærme er ofte en dårlig kombination. Især hvis afspilleren er billig.


+1
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af jalokins jalokins skrev:

Hej!

Jeg vil høre om der er nogen på forumet, der kan hjælpe mig med min Denver DVD-afspiller. 
Når jeg afspiller en DVD på afspilleren er billedet meget grynet og pixeleret. Jeg har prøvet DVD'en i min computer, og der er billedet fint og skarpt. Afspilleren er tilsluttet et fladskærms-tv via et scart-stik. Hvad kan problemet være? Afspilleren er ret ny.
Hvis afspilleren er ret ny, så burde der også være en HDMI udgang. Ligesom der burde være en HDMI indgang i dit fladskærms-tv.
 
Så prøv at forbinde DVD afspiller og Fjernsyn med et HDMI kabel, og jeg er sikker på at du vil opleve en markant forskel.
Til top
jalokins Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juli-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jalokins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 15:14
Der er desværre ikke nogen HDMI-udgang i afspilleren, så jeg kan ikke teste om det skulle forbedre kvaliteten.  
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 15:20

DVD afspillere med HDMI er så billige at det ikke kan gå at købe andet. Mener jeg har set dem helt ned til under 500 kr. Men som de andre er inde på, kan man også købe FOR billigt. Køb en Sony med HDMI til få hundrede kroner mere Wink

Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 21:03
En brugt Denon 1940 kan fås for 500

http://www.dba.dk/dvd-super-audio-cd-denon-1/id-84166229/
Til top
jalokins Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juli-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jalokins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 08:44
Tak for svarene! Smile Det lyder til at jeg nok desværre må ud og investere i en ny afspiller.. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu