Siden 2003     Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold     720.000 besøg. 262.000 unikke besøgende   (Jan 2013) 
Forside Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dali SWA-12?

Besvar Besvar
Forfatter
Indlæg som besvares
PF Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 22-December-2008
Status: Offline
Beskeder: 315
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat PF Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dali SWA-12?
    Sendt: 10-Juli-2012 kl. 20:19
Jeg har et sæt Dali Concept 6 som jeg gerne vil tilføje lidt bas til. 
Jeg har så kigget lidt på Dali SWA-12 og jeg kan se at den kan findes fra 1500,- til 2000,-. Er dette et godt køb eller supplement 
til mine nuværende højtalere? Og hvad med alderen, skal jeg være bekymret for det? 
Det er mere om man kan få noget bedre til den pris eller om jeg helt skal holde mig fra den. Jeg har også kigget på Dali 
Concept 12 subben, men så vidt jeg kan se så skulle SWA-12 være bedre end den?
Til top
Mufti Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 25-Marts-2010
By, Land: Taastrup
Beskeder: 1056
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Mufti Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 06:34
Har selv SWA-12.

Selv om den har mange år på bagen spiller den fremragende.

En brugt bør max koste 1000,-

Ellers vil jeg købe en ny.
Til top
PF Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat PF Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 13:07
Tak for det :-)
Klarer den sig fint med musik også?
Til top
jugglerq Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 19-September-2005
By, Land: Herlev
Beskeder: 519
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jugglerq Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 15:42
SWA-12 er super til musik da det er en trykkammer sub, jeg har købt min for mange år siden og jeg skiller mig ikke af med den, netop da den er god både til musik og film.

Redigeret af jugglerq - 11-Juli-2012 kl. 15:42
Til top
PF Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat PF Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 17:43
Cool. Så forsøger jeg da at hapse sådan en :)
Til top
Mufti Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 25-Marts-2010
By, Land: Taastrup
Beskeder: 1056
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Mufti Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 20:42
Citat: jugglerq

SWA-12 er super til musik da det er en trykkammer sub, jeg har købt min for mange år siden og jeg skiller mig ikke af med den, netop da den er god både til musik og film.

ENIGSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down