Højttalere/Receiver til Pioner PDP-LX 5090 |
Besvar
|
| Forfatter | |
joras91
Ny bruger
Medlem siden: 11-Juli-2012 By, Land: Viby Sj., Danma Status: Offline Beskeder: 12 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Højttalere/Receiver til Pioner PDP-LX 5090Sendt: 11-Juli-2012 kl. 10:20 |
|
Hej alle
Dette er mit første indlæg på Recordere.dk (Juhuuu). Når, men jeg er den heldige indehaver at et Pioneer PDP LX5090D - som jeg i øvrigt gerne vil bytte til en Bang & Olufsen fladskærm på et tidspunkt, så skriv endelig. Nu til sagen. Jeg har lige nu et Sony HiFi anlæg bestående af en receiver, 5 højttalere og en subwoofer sat til anlægget. Jeg er så uendelig træt af, at jeg skal bruge to fjernbetjeninger - én til receiveren og én til fjernsynet. Jeg har godt nok en Logitech Harmony One, men den er virkelig ikke særlig hurtig. Mit spørgsmål er så: HVIS jeg nu køber en Pioneer receiver i stedet, vil jeg så kunne bruge min almindelig Pioneer TV fjernbetening til at styre det hele med? På forhånd mange tak. Mvh Jonas
|
|
|
Jonas Rasmussen
|
|
![]() |
|
Kampus
Platin medlem
Medlem siden: 18-April-2007 By, Land: Østjylland Status: Online Beskeder: 24549 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-Juli-2012 kl. 11:55 |
|
Ja det vil du kunne. Men for at få flere funktioner, er reciever fj.btj. bedre til at styre det hele med. Og så kan man forbinde apparaterne med et link-kabel, et ganske alm tyndt kabel med jackstik i begge ender. Og så har man pludselig alle recieverens display-info på TV skærmen.
Jeg vil da lige gøre opmærksom på at jeg har en lækker reciever til salg herinde
Og så et stort velkommen til recordere Redigeret af Kampus - 11-Juli-2012 kl. 11:57 |
|
![]() |
|
joras91
Ny bruger
Medlem siden: 11-Juli-2012 By, Land: Viby Sj., Danma Status: Offline Beskeder: 12 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-Juli-2012 kl. 11:59 |
|
Uhh.. Det lyder ikke dårligt, jeg skal have mig en Pioneer receiver/forstærker og et link-kabel så. 1000 tak for svaret. Nu har jeg kigget lidt rundt, men jeg synes bare at brugtpriserne på Pioneer receivere og forstærkere er utroligt høje?
|
|
|
Jonas Rasmussen
|
|
![]() |
|
Kampus
Platin medlem
Medlem siden: 18-April-2007 By, Land: Østjylland Status: Online Beskeder: 24549 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-Juli-2012 kl. 12:01 |
|
Nej tværtimod er priserne meeeget lave på brugt Pioneer lige nu. F.eks. så kostede min reciever 13000 kr for 3 år siden, og den kan du så købe til rundt regnet en tredjedel i dag.
|
|
![]() |
|
cnn3
Guld medlem
Medlem siden: 20-Oktober-2004 By, Land: Århus Status: Offline Beskeder: 3029 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-Juli-2012 kl. 12:13 |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
joras91
Ny bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-Juli-2012 kl. 12:20 |
|
Alt, alt, alt for dyrt desværre. Jeg er slet ikke nogen teknologinørd på det område. Det skal bare spille. Så havde regnet med i omegnen af 500 kr. :-)
|
|
|
Jonas Rasmussen
|
|
![]() |
|
Kampus
Platin medlem
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-Juli-2012 kl. 12:23 |
|
Det får du nok ikke lige en Pioneer reciever til, ihvertfald ikke før den er udtjent
En ældre Onkyo 605 kan måske lige fåes til omkring 1000 kr, og ellers er vi henne ved meget gamle recievere uden HDMI og interaktivitet med dit TV. Redigeret af Kampus - 11-Juli-2012 kl. 12:25 |
|
![]() |
|
KlausDM
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Guld medlem
Medlem siden: 12-Marts-2010 By, Land: Hammel, Danmark Status: Offline Beskeder: 6755 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-Juli-2012 kl. 12:28 |
Så er der vidst ikke andet at gøre end at leve med din Harmony..... Klaus |
|
![]() |
|
joras91
Ny bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 11-Juli-2012 kl. 13:10 |
|
Hmm, Onkyo må det ihvertfald ikke være, det er jo netop meningen med en pioneer receiver/forstærker, at jeg skal kunne styre det hele fra en fjernbetjening :-)
Ellers har jeg også kigget på Sound Baren Yamaha YAS-101, hvor der ser ud som om, at man kan få end egen fjernbetjening til at virke som fjernbetjening for Sound Baren også. Nogen der har erfaringer med det/den? Link: http://m.digitaltrends.com/home-theater-system-reviews/yamaha-yas-101-review/ Også mange tak for jeres hjælp alle sammen indtil videre. |
|
|
Jonas Rasmussen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |