|
NAD T-973 Effektforstærker |
Besvar |
Forfatter | |
pmedia
Ny bruger Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juli-2012 kl. 11:53 |
Da jeg er ved at give vores lille lejlighed en højere WAF er jeg ved at sælge ud af mit lækre hifi udstyr og derigennem denne NAD T-973
Købt d. 16 Maj 2006 (igennem hifiklubben.se - pris 17.998,00 SEK) Email kvittering. Jeg har ikke gemt den originale emballage Effektforstærkeren skal afhentes i Kjøbenhavn K/holmen. Specifikationer: 7 x 140 W i 8 ohm (alle kanaler fungerer perfekt) 390 W dynamisk effekt i 4 ohm Holmgren ringkerne‑transformator 12 V trigger On/Off PowerDrive Vægt: 31 kg Forstærkeren er ikke tilsluttet så i må tro på den virker, jeg underskriver gerne en erklæring der understøtter dette. Info : http://nadelectronics.com/products/home-theatre-amplifiers/T-973-Seven-Channel-Power-Amplifier Bud over 4000,- |
|
pmedia
Funktioner
Tak(0)
|
OK tak for den overvældende interesse :)
|
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne have intressere, men er ved at finde ud af om jeg få min Prossesor tilbage :).
Hvor i landet er du fra? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
pmedia
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Benjamin,
Jeg er fra KBH K, forstærkeren skal helst afhentes her hos mig da det er en ret tung sag. Jeg har et bud på 3000,- det er dog noget i underkanten af hvad jeg vil sælge for, det er virkeligt et lækkert stykke hardware. Mvh Nicolaj Redigeret af pmedia - 11-August-2012 kl. 14:05 |
|
pmedia
Funktioner
Tak(0)
|
bump!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |