recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ViewRight på Stofa webtv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ViewRight på Stofa webtv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
robotjox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér robotjox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ViewRight på Stofa webtv
    Sendt: 15-Juli-2012 kl. 11:58
Hejsa, Stofa har i nattens mulm og mærke skiftet til ViewRight fra Verimax til at kryptere deres webtv. Så nu kan jeg ikke optage programmer via Tubedigger mere...hvilket er ret træls.
Jeg kan stadig optage med Capture programmer går jeg ud fra, men det var nu nemmere og pænere med det andet.
Nogen der kender en metode til at omgå ViewRight på?
Og nej, Stofas lukkede harddisk-recorder er ikke interessant ;-)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 11:03
Har du prøvet http://stofa.dk/kundeservice Evil Smile
Til top
robotjox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér robotjox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 11:08
heh, det burde man næsten, for deres nye crap-teknologi gør også, at jeg ikke engang kan streame stofa webtv på linux længere DeadDeadDead
Til top
stro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2010
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af robotjox robotjox skrev:

heh, det burde man næsten, for deres nye crap-teknologi gør også, at jeg ikke engang kan streame stofa webtv på linux længere DeadDeadDead


Og til det lyder deres svar således:

Tak for din henvendelse.

Det firma der leverer vores webtv løsning har ikke udviklet programmet til linux og har desværre heller ikke planer om at gøre det i fremtiden. 

Har du yderligere spørgsmål, får du hurtigst hjælp ved at besvare denne mail.


til det svarede jeg (i torsdags):

Hej

Det synes jeg lyder mærkeligt når der står at man godt kan bruge Linux inde på jeres hjemmeside, og når man så lige tænker på at Android platformen er en videreudvikling fra Linux-systemet, så lyder det mere underligt i mine ører.
https://stofa.dk/minimumskrav-til-webtv


Det har jeg så ikke modtaget et svar på endnu.

Til top
robotjox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér robotjox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 21:11
øv :(
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 18:07
Uden at være computerekspert, så burde det vel være muligt at tilgå den gamle player på en eller anden vis?!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Uden at være computerekspert, så burde det vel være muligt at tilgå den gamle player på en eller anden vis?!
Den gamle player forstår ikke det nye kodningssystem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu