recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana VT50 halvt tekst TV /halvt TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana VT50 halvt tekst TV /halvt TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pana VT50 halvt tekst TV /halvt TV
    Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:47
Hvordan er det lige man deler billedet: halvt tekst TV
Undskyld jeg kan ikke finde det i manualen
E.L.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 21:51
Normalt trykker du på splitscreen knappen når du er på TTV. Det er knappen med en skærm på, der har en skærm indeni
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Normalt trykker du på splitscreen knappen når du er på TTV. Det er knappen med en skærm på, der har en skærm indeni


Knappen er der ikke
Kan det være en farvet knap
E.L.
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bambus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 22:43
Så vidt jeg ved, understøttes funktionen ikke i TV´et. Du kan se billede i billede, hvis du har en ekstern kilde tilsluttet - eks. YouSee boksen. Herfra kan du vælge eks. Tekst TV funktionen, men det er godt nok noget af en omvej.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af Bambus Bambus skrev:



Så vidt jeg ved, understøttes funktionen ikke i TV´et. Du kan se billede i billede, hvis du har en ekstern kilde tilsluttet - eks. YouSee boksen. Herfra kan du vælge eks. Tekst TV funktionen, men det er godt nok noget af en omvej.


surt
E.L.
Til top
bikeman.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juli-2012
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bikeman.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 01:52
Se side 28 og 29 i den danske manuel på den medfølgende CD.
Her står alt om brug af tekst-tv og det understøttes funktionen TV og tekst-tv ved siden af hinanden.
 
Jeg vil samtidig foreslå at læse hele manualen og samtidig afprøve funktionerne. Det er jo en del af det sjove når der kommer nyt legetøj i stuen Cool
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 07:51
[QUOTE=bikeman.dk] Se side 28 og 29 i den danske manuel på den medfølgende CD.
Her står alt om brug af tekst-tv og det understøttes funktionen TV og tekst-tv ved siden af hinanden.
 
Jeg vil samtidig foreslå at læse hele manualen og samtidig afprøve funktionerne. Det er jo en del af det sjove når der kommer nyt legetøj i stuen Cool
 
Tak for stikpillen, 1-0 til digWink 
Sædvande er farlig, mit 4. Pana og denne funktion har aldrig givet problemer.
Så når vejrforholdene tillader det, skal cd en selvfølgelig gennemlæses.
 
 
 
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 08:28
Jeg har ikke læst manualen, men et par tryk på menu knappen når man er inde i ttv skulle kunne klare problemet.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Jeg har ikke læst manualen, men et par tryk på menu knappen når man er inde i ttv skulle kunne klare problemet.
Jeg fik da læst 5 sider af manualen, så blev det for varmt igenTongue
Problemet er løst
 
tak og go sommer, med eller uden manualWink
Til top
bikeman.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juli-2012
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bikeman.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

[QUOTE=bikeman.dk] Se side 28 og 29 i den danske manuel på den medfølgende CD.
Her står alt om brug af tekst-tv og det understøttes funktionen TV og tekst-tv ved siden af hinanden.
 
Jeg vil samtidig foreslå at læse hele manualen og samtidig afprøve funktionerne. Det er jo en del af det sjove når der kommer nyt legetøj i stuen Cool
 
Tak for stikpillen, 1-0 til digWink 
Sædvande er farlig, mit 4. Pana og denne funktion har aldrig givet problemer.
Så når vejrforholdene tillader det, skal cd en selvfølgelig gennemlæses.
 
 
 
He he,
Takker for point'et. Men det var nu ikke sådan ment. Det er mit første Panasonic tv og når jeg får nyt legetøj, så starter jeg med at prøve mig frem - hvor langt kan jeg komme og for at være sikker på at jeg har været hele ven rundt, så tager jeg en tur gennem manualen og de funktioner som jeg endnu ikke har forstået bliver afprøvet.
 
Men spørg endelig, så skal jeg nok fortælle hvor i manualen der står noget om det Wink'
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 12:45
Det står ikke i den medleverede manual, men man skal smide cd'en i pc'en og finde det dér. Jeg skriver lige alligevel hvordan man gør. Tryk på menu, når du er i teks tv. Tryk en gang til og vælg fra/til ved højre/venstre pil tast. Tryk en gang til på menu, så kan du indstille lysstyrken på tekst tv siden og afslut ved endnu et tryk på menu. Smile
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu