recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (3d) tomme bluray skiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(3d) tomme bluray skiver

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: (3d) tomme bluray skiver
    Sendt: 30-Juli-2012 kl. 16:14
hvor køber i jeres bluray skiver... og hvilke kan i anbefale... de skal gerne kunnne bruges til 3d bluray
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 16:57
Hej.
 
Hvis du er frisk på at købe fra udlandet, kan jeg klart anbefale hér:
 
Har købt der fra et par gange. 10 skiver for ca. 225 kr. alt efter omregningskurs. Det har jeg ikke kunne finde billigere for BD50-skiver.
Skiverne kommer IKKE i jewel case, men er pakket pænt ind i bl.a. bobbleplast.
Begge gange jeg har købt derfra, har sælger pænt skrevet på pakken, at værdien er 10$, så der har ikke vært moms/told.
Det tager typisk under en uge inden pakken er modtaget.
 
 
/Ersgaard
/Ersgaard
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 17:28
den sælger kan jeg også varmt anbefale, har købt 5 gange fra ham og altid fået top service
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 17:49
fedt fedt.... jeg prøver at bestille en 10-20 stykker.. tak for rådet...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:10
troede slet ikke man kunne få 50GB medier....  interessant...
hvad bruger i så til, at brænde en 3D BD ? hvilket program? og jeg antager, at BD-brænderen skal kunne håndtere BD50 ?
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:17
jeg går udfra at alle bd brændere kan håndtere bd50, kan nemlig ikke huske hvilken en jeg har.. den er nok en 3-4 år gammel....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:23
Jeg mener at all BD Brænder kan brænde 50 GB, den ene af de 2 jeg har er en gammel LG fra dengang LG BD drev også kunne læse HD-DVD, så den er gammel

angående hvilket program der bruges til at brænde med, så bruger jeg img burn, den er gratis
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:25
min lg er nemlig også en der kan tage både lg bd og hd dvd... så håber jeg kan smide en bd50 i den og brænde på den...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:27
det kan du, med max 4x hvis det er den samme som jeg har GGW H20L
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:43
har aldrig haft gang i paypal--- men måske er det på tide at komme igang.... kan se han kun sælger via paypal
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 21:39
Hej igen.
 
Ja, der er ingen vej udenom Paypal, men uden nu at gå ind i en diskussion om sikkerhed, så er det top professionelt.
Har haft et har enkelte sager, hvor jeg ikke har fået varerne fra sælger på Ebay (ikke den nævnte sælger af BD50'erne Wink), og det klarede Paypal og jeg fik pengene retur.
Med hensyn til brænderprogram kan Imgburn klart anbefales.
Jeg er lidt bange for om vi måske kommer til at bryde reglerne for nærværende forum, så jeg træder jeg lidt varsom, da sikkerhedskopier af éns film, hvis ikke er lovligt!??? Lovgivningen er ikke til at gennemskue for almindelige mennesker.
Men at brænde 3D-film film kræver ikke noget specielt brænderprogram. Hvis du har din film som fx. en image-fil er det super nemt at brænde den direkte til en BD-skive og hvis filmen ligger som en BDMV- og CERTIFICATE-mappe, kan denne vejledning følges, selvom de skriver DVD etc. Fremgangsmåden er den samme:
 
 
Edit : og ja, husk kun at brænde med 4x-speed.
 
/Ersgaard


Redigeret af Ersgaard - 30-Juli-2012 kl. 21:44
/Ersgaard
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 01:16
Oprindeligt skrevet af Ersgaard Ersgaard skrev:

Hej igen.
 
 
Edit : og ja, husk kun at brænde med 4x-speed.
 
 
Tak for tippet om JP-Gift, 237 bobs og en uges leveringstid er fint til mig.
 
Men min brænder skriver at skiverne kan brændes i 2x, 4x, 6x eller 8x hastighed og det tog jo en evighed med 4x, så er der nogen der har prøvet en højere hastighed og har erfaringer med det ?
 
Min brænder er en Pioneer BD-RW BD207D og kan brænde i optil 10x eller 12 x
Brænder med ImageBurn
mvh Infinity
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu