Siden 2003     Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold     720.000 besøg. 262.000 unikke besøgende   (Jan 2013) 
Forside Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

benq 1100 vs epson tw3200 vs optoma hd23

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Indlæg som besvares
stridsvognen Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 01-December-2011
By, Land: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 309
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat stridsvognen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: benq 1100 vs epson tw3200 vs optoma hd23
    Sendt: 11-August-2012 kl. 01:04
Citat: Tunfisken

sidste ting, er det godt den kan opskalere til 1080P eller er det ligegyldigt? regner med at afspilleren gør det, eller projektoren

De fleste Blu Ray afspillere er rigtig gode til opscalering, så glem alt om opscalering i recivere det er som regel ikke pengende værd.

Jeg ville vælge DLP projektor i den prisklasse du kigger i. Men som andre har nævnt hvis man ikke er følsom over for regnbuer.

Jeg har selv en gl. BENQ, og ser aldrig regnbuer.. men venner der er meget følsomme kan se det, men de siger det er så lidt at det ikke gør noget.

Har ikke studeret data på de 2 DLP du nævner fra BENQ og Optoma, men prøv om du kan finde anmeldelser der viser hvor tæt de kan komme på perfekt farvegengivelse gray scale og især hvor gode de er til at lave sort.
Lumagen Radiance XS+ 3D/Calibre Vantage HD2|JVC DLA X7|VidikronVisionOne|Moome VIM V3|Benq PE8720|Oppo 83|DVDO VP50|VP50Pro|HD FURY3|Denon DVD A1XVA|MSB LS2 Gold LD|90"/110 Adeo plano ISF/NAD M15/M25
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down