recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nexus 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nexus 7

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nexus 7
    Sendt: 08-August-2012 kl. 12:18
Så er min nexus 7 landet. Kan til enhver en tid anbefale den. Den er lynhurtig hvis man f.eks sammenligner med min iphone 4s og skærmen er god. Jeg kan dog ikke få installeret samsung remote app da enheden ikke understøttes og og jeg kan ikke lige umiddelbart få dansk stavekontrol. Jeg har dog kun haft den en times tid. For de interesserede er den bestilt fra shopusa til 2000 og har taget 2 dage om levering fra google play til shopusa og 1 uge fra shopusa til mig.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 12:23
Lyder spændende. Var det 8 eller 16Gb du har købt?
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 12:51
Det er 8gb modellen.
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bantam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 15:53
Hvordan fandt du hardware-enheder i Google Play? Har du en VPN-forbindelse, som snyder Google til at tro, at du er i USA? Hvis man tilgår Google Play fra Danmark kan man ikke se hardware-produkter.
/lars
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 16:01
Ja præcis jeg benyttede mig af unblock us vpn og så var der ingen problemer. Den eneste ulempe er at man pt. Ikke umiddelbart får de 25dollars til google play som man ellers gør i usa. Jeg har i hvert fald ikke kunne finde ud af det endnu.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af kasper-n kasper-n skrev:

Så er min nexus 7 landet. Kan til enhver en tid anbefale den. Den er lynhurtig hvis man f.eks sammenligner med min iphone 4s og skærmen er god. Jeg kan dog ikke få installeret samsung remote app da enheden ikke understøttes.

Samsung Remote app kan kun køre på Samsung devices. Ikke særligt åbent.

J
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 18:53
Jeg har da Samsung Remote app på min iPhone.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Jeg har da Samsung Remote app på min iPhone.

Oops, sorry. My bad.
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 22:33

Hvad med told og afgifter, er det inkl. de 2000.- eller gik du fri.

Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 22:58
Jeg sidder også med min i hånden nu.
Fantatisk lille maskine, man forstår godt at Apple sveder og bliver tvunget til at producere en mindre og mere billig Ipad, for ellers stopper festen med snart hos Apple.

Nu har jeg forsøgt at pine mine Nexus7 de sidste 2 dage uden at få så meget som et eneste hak.

Den er naturligvis 100% dansk mht. sprog og keyboard.
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 23:16
Jeg købte min 16GB i UK og slap dermed for tolden, som hvis den kom fra USA.

http://www.ebay.com/itm/120953126960?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_4030wt_1163

Den kostede £249 + £19 i fragt det +de 20 % moms endte på total £268
Altså har jeg alt i alt givet omkring 2529,- dkr. for en fed tablet oplevelse.

De skal bare se at få en lavet med LTE nu :-)


Redigeret af lunapark - 09-August-2012 kl. 12:12
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 00:59
Shopusa betaler automatisk told og fragt. Så det er alt inklusiv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu