recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3 Nye HD kanaler i Yousee fuldpakken i næste uge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3 Nye HD kanaler i Yousee fuldpakken i næste uge

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pkylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3 Nye HD kanaler i Yousee fuldpakken i næste uge
    Sendt: 17-August-2012 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:



Og så mangler de en opdatering af frekvensoversigter incl. HD kanalerne

Og dem opgiver Yousee aldrig for de digitale kanaler - kun 'kanalnummer'
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 10:30
Så fik jeg discovery HD med. Nu mangler der bare DK 4. Det kommer lidt efter lidt.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Se Teksttv side 115 på infokanalen
 
Nu har jeg fået kanalerne - dk4, 9 og Discovery i HD og derudover kanal 8.
 
Men infokanalen manglede side 115 i går aftes (onsdag 15) og denne side hos youSee er endnu ikke opdateret med informationer om HD på de 3 kanaler og helle ikke om kanal 8.
 
Det er sgu da sjusk - BIG TIME  -   youSee,  
 
Det har være planlagt, timet og tilrettelagt længe, og så glemmer man at informere de kunder, der bruger WEB. 
 
Det er vigtigere at WEBen er rettidigt opdatere end at virkeligheden er det. 
 
 
Lars     Smile   

Nu har de da her til morgen fået kanal 8 med, og DK4 og Discovery registreret med et (hd) men ikke Canal9, den som alle har ventet spændt på at skulle komme i HD


Og så mangler de en opdatering af frekvensoversigter incl. HD kanalerne


Redigeret af mich61 - 17-August-2012 kl. 09:28
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 05:40
Fik også alle 4 kanaler efter en ny søgning (netID 120) i aftes og erfarede så, at de 3 HD kanaler, allerede var lagt ind i min favoritliste på de pladser, hvor SD udgaven lå. Nice nok. Thumbs Up
Fedt at Canal 9 nu er i HD. For deres sportsudsendelser var da helt ude i sovsen, rent billedemæssigt.
Omkring sorte bjælker, så skyldes det, som nævnt, det format udsendelsen/programmet er lavet i. Forekommer jo på alle HD kanalerne.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 21:24
Eller et 14:9 program.
Til top
kristian.n Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-April-2009
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kristian.n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 19:52
Det sker kun når Discovery sender et gammel 4:3 program.
Det ikke nogen fejl. Det sådan at det skal være.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Oprindeligt skrevet af trikker trikker skrev:

Ups jeg var nok for hurtig. Mythbusters er slut og alt er nu OK, det var nok bare den udsendelse.

Det er der stadig, jeg har forespurgt her 

http://forum.yousee.dk/showthread.php?2444-DiscoveryHD.-Forkert-format-smalle-sorte-bj%E6lker-i-hver-side&p=12158#post12158
2. Da det "kun" er med mellemrum, at der er sorte bjælker, er det vel det format Disc. HD sender i
    eller hvad? 


Redigeret af joern.loenborg - 16-August-2012 kl. 19:51
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 19:27
Jeg har nu også problemer med de nye kanaler (som så også ødelægger en enkelt gammel)..
 
Har lige lavet en ny kanalsøgning (100), den finder også først kanalerne.. men så smider den lige Discovery HD ned til kanal 890 området, det samme gør den så med DK4HD, LorryHD og Kanal 8.. jeg kan flytte dem tilbage, men holder ca. 20 sekunder så er det gået derned igen, kan godt se dem dernede, men ikke flytte dem.. ganske som jeg ikke kan flytte Canal 9 HD til den kanal jeg vil have det, den vil bare ligge på kanal 15... (hvis jeg flytter så ligger den der i 10 sekunder)
 
vi har også et alternativt netværks id, jeg godt kan bruge, men så får jeg slet ikke de nye HD kanaler.. (og flere af de gamle mangler også)
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af trikker trikker skrev:

Ups jeg var nok for hurtig. Mythbusters er slut og alt er nu OK, det var nok bare den udsendelse.

Det er der stadig, jeg har forespurgt her 

http://forum.yousee.dk/showthread.php?2444-DiscoveryHD.-Forkert-format-smalle-sorte-bj%E6lker-i-hver-side&p=12158#post12158
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af trikker trikker skrev:

Ups jeg var nok for hurtig. Mythbusters er slut og alt er nu OK, det var nok bare den udsendelse.

Nej jeg synes, jeg har set det flere gange, men .....
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 18:29
Ups jeg var nok for hurtig. Mythbusters er slut og alt er nu OK, det var nok bare den udsendelse.
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af trikker trikker skrev:

Er der andre der har problemer med formatet på DiscHD ?

Jeg har sorte bjælker i siderne !


Ja, meget smalle sorte bjælker
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu